شرایط و ضوابط استفاده از مطالب وبسایت ایرانیان تایلند

از اینکه برای مطالعه‌ شرایط و ضوابط استفاده از مطالب به این صفحه مراجعه کرده‌اید خوشحالیم. امیدواریم با همکاری شما عزیزان و صاحبان وب‌سایت‌های معتبر ایران بتوانیم محتوای فارسی با کیفیتی را در راستای ارائه اطلاعات سودمند به هموطنانمان تولید و به اشتراک بگذاریم.

به استحضار میرساند که تمامی محتوای وبسایت ایرانیان تایلند و تمامی شبکه‌های اجتماعی مربوط به این وبسایت توسط تیم ایرانیان تایلند تولید و پخش می‌شود. از آنجا که تولید محتوا بسیار زمانگیر و چالش های خود را دارد بنابراین، برای حفظ حقوق تولید کننده و کمک به همرسانی این صفحه، استفاده از مطالب و محتوا تنها بر طبق شرایطی که در پایین ذکر شده است امکانپذیر خواهد بود.

شرایط و ضوابط استفاده از مطالب به شرح زیر می‌باشد:
  • استفاده از مطالب وب‌سایت ایرانیان تایلند تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت ایرانیان تایلند با کسب مجوز مکتوب امکانپذیر خواهد بود. (توجه: این لینک باید follow باشد، در غیر این صورت وبسایت بازنشر کننده متضرر درجه یک خواهد بود و از طرف گوگل محتوای وبسایت کپی کننده به عنوان Scraped content محسوب خواهد شد که به اعتبار دامنه شما لطمه وارد می‌کند و قطعا با مجازات موتور جستجوگر مواجه خواهد شد)
  • اگر قصد استفاده بیش از یک مطلب در هفته را دارید، برای هر بار استفاده از مطالب باید با تیم ایرانیان تایلند از طریق فرم تماس در داخل این صفحه تماس بگیرید و مراتب را گزارش دهید که بعد از موافقت ما بتوانید از محتوای ما استفاده کنید. (مطالب با بازدید بالا و محتوای مهم وبسایت در اختیار شما قرار نخواهد گرفت)
  • استفاده از بخشی از مطالب یک مقاله یا محتوا فقط با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله اصلی وب‌سایت ایرانیان تایلند امکان پذیر است.
  • اگر قصد دارید هر کدام از مطالب وبسایت ایرانیان تایلند را در شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک، توئیتر و غیره…) بصورت نوشتاری، گفتاری و یا در داخل ویدئو استفاده کنید باید لینک به مطلب اصلی را فراموش نکرده و اکانت ایرانیان تایلند را داخل پست مربوطه مِنشن کنید. همچنین، اخذ مجوز برای این مورد الزامی می‌باشد.

هرگونه کپی‌برداری از محتوای وب‌سایت ایرانیان تایلند بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA، همچنین به گوگل گزارش خواهد شد. مطمئنا وب‌سایت‌های حرفه‌ای محترمی مثل شما بیش از ۸۰ درصد بازدید‌های خود را از گوگل و دیگر موتور‌های جستجو دریافت می‌کنند و هرگونه آسیب جدی به تعداد بازدید‌های وبسایت می‌تواند ضرر‌های بزرگ و غیر قابل جبرانی را برای وبسایت شما در پی داشته باشد و مانع موفقیت شما در بستر اینترنت باشد.

تعریف این شرایط و ضوابط و سیاستگذاری وبسایت ایرانیان تایلند برای حفظ زحمات نویسندگان و متخصصان وبسایت ایرانیان تایلند است و به هیچ عنوان تهدیدی برای استفاده‌ مجدد مطالب این وبسایت نیست. همانطور که اشاره شد، در صورت قراردادن لینک مستقیم به مقاله ما، مجاز به استفاده از هر کدام از مقالات ما هستید و در صورتی که با فرم تماس در این صفحه با ما تماس بگیرید شما را راهنمایی می‌کنیم تا در نهایت همه چیز به نفع هر دو طرف به اتمام برسد.

قبلا از توجه و مساعدت شما کمال تشکر را داریم.

ارادتمند،
تیم ایرانیان تایلند

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.