دو شهروند خارجی به دلیل مزاحمت و ایجاد آلودگی صوتی در جنوب تایلند دستگیر شدند

به اشتراک بگذارید:

دو شهروند خارجی به دلیل ایجاد مزاحمت عمومی، آلودگی صوتی با موتور‌های بزرگ با اگزوز‌های مخصوص و نشان دادن انگشت وسط به ساکنان محلی دستگیر شدند.

ساکنینی که در امتداد خیابان منتهی به ساحل چونگ‌مون درشمال شرقی جزیره سامویی زندگی می‌کنند، علیه این دو فرد خارجی شکایتی را به ایستگاه پلیس ارائه کردند.

ساکنان محلی آنها را به برهم زدن آرامش و تهدید احتمالی برای امنیت عمومی متهم کردند. در این شکایت آمده است که این دو مرد روزانه ده‌ها بار با موتورهای بزرگ و اگزوزهای پرسروصدا با سرعت بالا در جاده رفت و آمد می‌کنند.

با این حال، در جواب شکایت، پلیس گفت، این شکایت باید با شواهدی مبنی بر جرایم آشکار همراه باشد که این شکایت را تایید کند. ساکنان محلی سپس موفق شدند از دو فرد خارجی در حال عمل فیلمبرداری کنند و یکی از موتورسواران را در حال نشان دادن انگشت وسط به آنها، ضبط کنند.

پس از دریافت این ویدئو، به دستور پلیس، عصر شنبه در تقاطع نزدیک ساحل چاونگ ایست بازرسی پلیس تشکیل شد که توانستند این دو فرد خارجی را دستگیر کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در هر دو موتورسیکلت تغییرات غیرمجاز انجام شده و از یک فروشگاه در پوکت اجاره شده بودند. ساکنان محلی از اقدام سریع پلیس تقدیر و تشکر کردند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.