۱۹۱ فوتی جدید کرونا / ۲۱۳۷۹ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته

به اشتراک بگذارید:

تعداد مبتلایان و قربانیان ناشی از ویروس کویید ۱۹ همچنان رو به افزایش است و به بالاترین حد خود رسید. امروز، طی شبانه روز گذشته ۲۱ هزار و ۳۷۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و ۱۹۱ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند. روز چهارشنبه، تعداد موارد روزانه از ۲۰ هزار تجاوز کرد و تعداد مرگ و میر روزانه به حداکثر ۱۸۸ نفر رسید.

در حال حاضر ۲۱۲ هزار و ۹۲۶ مورد فعال کویید ۱۹ در تایلند وجود دارد. در جدیدترین و شدیدترین موج ویروس در تایلند، که اولین بار در اول آوریل شناسایی و ثبت شد، ستاد مدیریت وضعیت کرونا در مجموع ۶۸۵ هزار و ۸۲۱ مورد کرونایی را ثبت کرده است. طی ۲۴ ساعت گذشته از آخرین آمار، ۲۲ هزار و ۱۷۲ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شدند.

از موارد جدید امروز، ۴۸۴ مورد در مراکز اصلاح و تربیت شناسایی شده است. آخرین موج این بیماری‌ها به زندان های شلوغ تایلند سرایت کرد که بیش از ۴۰ هزار زندانی را مبتلا کرد.

سایر به روز رسانی ها…
  • از ۱۲ مارس تا ۳۰ ژوئیه، حدود ۵/۷ درصد از ساکنان خارجی در تایلند تحت کمپین واکسیناسیون ملی، واکسینه شده اند. بیشترین واکسن را مهاجران میانماری دریافت کرده اند.
  • بانکوک دستور تعطیلی مشاغل و اماکن غیر ضروری را تا ۳۱ آگوست تمدید کرد. این محدودیت ها شامل بسته بودن مکان‌هایی مانند پارک ها، موزه ها، آرایشگاه ها و غیره است و تردد شبانه و سفر‌های استانی تحت این دستور، محدود شده اند.

بیشتر بخوانید:





0 0 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.