آمریکا به شهروندان خود برای سفر به تایلند هشدار داد

به اشتراک بگذارید:

در حالی که تایلند برای بازگشایی مرز‌های این کشور به روی جهانگردی بین المللی چالش‌های زیادی را پیش رو خواهد داشت، دولت ایالات متحده آمریکا با استناد به خطرات کویید ۱۹ و ناآرامی های داخلی در جنوب این کشور، بیانیه ای را به شهروندان خود اعلام کرد و از آنها خواست به تایلند سفر نکنند. وزارت امور خارجه آمریکا به طور منظم اطلاعات سفر را برای شهروندان آمریکایی که مایل به رفتن به خارج از کشور هستند، به روز می کند و سطح مشاوره سفر را از ۱ به ۴ صادر می کند و این هفته تایلند را در سطح شماره ۳ قرار داده است.

چهار سطح تعیین شده عبارتند از: سطح ۱) اقدامات احتیاطی عادی، سطح ۲) افزایش احتیاط، سطح ۳) تجدید نظر در سفر، سطح ۴) سفر نکنید. مشاوره سفر هفته گذشته بروزرسانی شده اما اطلاعیه ها صبح امروز از طریق ایمیل برای شهروندان آمریکایی که به خارج از کشور سفر می کنند و در برنامه ثبت نام مسافران هوشمند ثبت نام کرده اند، ارسال شده است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، تایلند را در سطح ریسک بالا ارزیابی کرده و توصیه می‌کند که فقط افراد واکسینه شده سفر به تایلند را برنامه‌ریزی کنند، این توصیه مطابق با قوانین بازگشایی فعلی تایلند است که تایید شده است فقط مسافران خارجی واکسینه شده می توانند وارد کشور شوند. این مرکز از افرادی که برای موارد ضروری می‌خواهند به تایلند سفر کنند خواست که پوشیدن ماسک و فاصله اجتماعی را حتما رعایت کنند.

بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.