تایلند به عنوان بهترین کشور برای بازدید معرفی شد

به اشتراک بگذارید:

طبق اعلام مجله CEOWORLD، تایلند امسال در لیست بهترین کشورهای جهان برای بازدید در طول زندگی، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

این رتبه قابل توجه پس از نظرسنجی جامع انجام شده توسط این مجله که نظر ۲۹۵ هزار کاربر را در بر گرفته بود، مشخص شد و آن را به عنوان پرمشارکت‌ترین نظرسنجی روی وب‌سایتشان معرفی کرد.

جذابیت تایلند، همانطور که مجله CEOWORLD برجسته کرده است، در تنوع غنی از گزینه‌های سبک زندگی برای گردشگران نهفته است. از شب‌های شورانگیز تا صحنه‌های هنر و فرهنگ پر جنب و جوش، این کشور تجربیات بی شماری را ارائه می دهد. علاقه مندان به غذا می توانند از غذاهای لذیذ این کشور لذت ببرند، در حالی که عاشقان خرید می توانند مراکز خرید درجه یک را کشف کنند. دوستداران طبیعت نیز مجموعه وسیعی از مناظر زیبا را برای دیدن دارند.

این افتخار اخیر برای تایلند نه تنها تأییدی بر جذابیت کامل آن است، بلکه گواهی بر تلاش های مداوم این کشور برای ارتقای بخش گردشگری است. همانطور که این کشور همچنان به استقبال گردشگران از سراسر جهان ادامه می دهد، این رتبه برتر در لیست، بدون شک تایلند را در رادار بازدیدکنندگان بالقوه بیشتری قرار خواهد داد.

آمار وزارت گردشگری و ورزش تایلند نشان داد که این کشور تنها در دو هفته اول ماه آوریل پذیرای ۱/۵ میلیون گردشگر خارجی بوده است که درآمدی بالغ بر ۷۰/۲۲ میلیارد بات را به همراه داشته است.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.