فرودگاه بانکوک در رتبه هفتم بهترین فرودگاه جهان از نظر تجربه لوکس قرار گرفت

به اشتراک بگذارید:

رودکلائو سووانکیری، سخنگوی دولت تایلند روز شنبه (۴ می) گفت: فرودگاه سووارنابوم بانکوک در بین بهترین فرودگاه‌هایی که تجربه‌‌‌های لوکس ارائه می‌کنند، در رتبه هفتم قرار گرفت.

او به گزارش AllClear، ارائه‌دهنده بیمه مسافرتی در فوریه سال جاری اشاره کرد که ۱۸۰۰ فرودگاه از سراسر جهان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

این گزارش بر اساس تعداد سالن‌های استراحت در دسترس مسافران، تعداد فروشگاه‌های طراحی شده، تعداد هتل‌های ۴ و ۵ ستاره که در نزدیکی آن‌ها یافت می‌شود و اینکه آیا در آزمون لوکس نهایی، یعنی داشتن یک بار شامپاین یا خانه خاویار گذرانده شده است یا خیر، امتیاز داده شده است.

فرودگاه بین المللی دبی با امتیاز ۸۳ از ۱۰۰ در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. پس از آن فرودگاه هیترو لندن (۸۲)، فرودگاه بین المللی حمد (۷۳) در دوحه، فرودگاه شارل دوگل (۶۶) در پاریس و فرودگاه بین المللی سیدنی (۶۱) قرار گرفتند.

فرودگاه سوارنابومی با امتیاز ۵۵ در رتبه هفتم و پس از فرودگاه چانگی سنگاپور با امتیاز ۶۱ در رده ششم قرار گرفت.

رودکلائو بر طرح نخست‌وزیر سرتا تاویسین برای ارتقای تایلند به عنوان یک مرکز هوانوردی به عنوان بخشی از چشم انداز «Ignite Thailand» تاکید کرد و گفت، بر اساس این طرح، دولت آماده است تا پتانسیل فرودگاه‌های بین المللی در سراسر تایلند را برای پشتیبانی و تسهیل سفر گردشگران تقویت کند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.