تعداد مناطق قرمز تیره در تایلند به ۴ استان کاهش یافت

به اشتراک بگذارید:

ستاد مدیریت وضعیت کویید ۱۹ لیست مناطق قرمز تیره را فقط به چهار استان کاهش داده و به رستوران ها اجازه داده شده است از روز دوشنبه ۲۱ ژوئن، تا ساعت ۱۱ شب سرو غذا در محل رستوران را داشته باشند.

سخنگوی ستاد مدیریت وضعیت کویید ۱۹، دکتر تاویسلیپ ویسانویوتین دیروز در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که استان‌های بانکوک، نونتابوری، پاتوم تانی و ساموت پراکان به خاطر نیاز به کنترل بالا در لیست مناطق قرمز تیره باقی خواهند ماند.

هم اکنون یازده استان به عنوان مناطق قرمز در نظر گرفته شده است که عبارتنداز: استان‌های پاتانی، ناکون پاتوم، ترانگ، چونبوری، چاچوئنگسائوو یالا، سارابوری، ساموت ساکون، سونگکلا، پتچابوری و استان ناراتیوات، و نه استان، ناکون سیتامارات، چانتابوری، راتچابوری، رایونگ، آیوتایا، ساکائو، پراچواپ کیری کان، و استان ساموت سونگکرام در لیست مناطق با رنگ نارنجی قرار گرفته‌اند. ۵۳ استان دیگردر مناطق زرد هستند که هنوز سطح بالای احتیاط وجود دارد.

در مناطق قرمز تیره، اجتماعات بیش از ۵۰ نفر ممنوع است. ورزش در فضای باز مجاز است اما فروشگاه ها باید تا ساعت ۲۱ شب تعطیل شوند و مکان های آموزشی مجاز به بازگشایی نیستند.

برای مناطق سرخ، اجتماعات به ۱۰۰ نفر محدود می شود، رستوران ها ممکن است تا ساعت ۱۱ شب باز باشند، فروشگاه های بزرگ و فضاهای خرده فروشی به طور عادی کار می کنند و موسسات آموزشی می توانند مجوز استقبال از دانش‌ آموزان را درخواست کنند.

مناطق نارنجی ممکن است اجازه تجمع بیش از ۱۵۰ نفر را ندهند اما سایر فعالیت‌ها ممکن است طبق معمول ادامه یابد.

سقف مجالس ۲۰۰ نفر در مناطق زرد است. فروش و مصرف مشروبات الکلی در اماکن عمومی در همه مناطق ممنوع می‌باشد.






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.