جزیره بامبو در استان کرابی

به اشتراک بگذارید:

جزیره بامبو، به زبان تایلندی به جزیره پای (Koh Pai) معروف است، در شمال شرقی مجمع الجزایر پی پی در استان کرابی در جنوب تایلند واقع شده است. جزیره بامبو تقریبا در حدود پنج کیلومتری شمال نوک جزیره پی پی دون، قرار گرفته است. جزیره بامبو یک نقطه گرمسیری خیره کننده است که به راحتی یک گریز از ازدحام جمعیت را ارائه می دهد، هرچند که تورهای کمی در پوکت برای ناهار در اینجا توقف دارند، جزیره بیشترین زمان شلوغی خود را در هنگام ظهر دارد. این جزیره با ابعاد تقریبی ۶۰۰ متر عرض و ۷۰۰ متر طول، تقریباً شبیه قلب است و کاملاً توسط یک نوار ماسه سفید احاطه شده است. قسمت مرکزی آن پوشیده از پوشش گیاهی سرسبز از جمله درختان «دُم‌اسب‌درختی» و درختان بامبو است که نام خود را به این جزیره داده است. در ضلع شمال شرقی جزیره، زیر سایه درختان، یک رستوران کوچک وجود دارد که نوشیدنی و غذا های مختلفی را ارائه می دهد.

جزیره بامبو، مکانی مناسب برای یک سفر یک روزه است که فرصت های عالی غواصی را در اختیار شما قرار می دهد. بین جزایر فی فی دون و بامبو یک صخره مرجانی برجسته وجود دارد که با نام هین کلانگ شناخته می شود که احساس شنا در یک آکواریوم را برای بازدیدکنندگان می دهد.

برای رفتن به آنجا ، یک قایق دم بلند در دهکده تونسای یا دهکده دریا کولی ها در ساحل لَم تونگ اجاره کنید. سفرهای روزانه و شبانه (خواب در چادر) در جزیره پی پی دون در دسترس است، یا می توانید در یک سفر یک روزه پی پی با قایق تندرو از کرابی یا پوکت به جزیره بروید. با توجه به اینکه جزیره بامبو به یک پارک ملی تعلق دارد. لطفاً توجه داشته باشید که برای ورود به آنجا مبلغ ۲۰۰/۴۰۰ بات (بزرگسال / کودک) پرداخت خواهید کرد.

تصاویر
موقعیت جزیره





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.