جزیره لائویا در استان تراد

به اشتراک بگذارید:

جزیره لائویا (Ko Laoya) مجمع‌الجزایر متشکل از ۳ جزیره کوچک به نام‌های لائویا نوی، لائویا کلانگ و لائویا نوک در پارک ملی چانگ در استان تراد است. جزایر لائویا زیباترین جزایر و یکی از جذاب ترین خوشه جزایر تایلند هستند که در بین گردشگران خارجی ناشناخته مانده است.

جزیره لائویا که «گوهر دریای شرقی» لقب گرفته است در حدود سه کیلومتری جنوب شرقی جزیره چانگ قرار دارد. جزیره لائویا که از عجایب طبیعی دست نخورده ای مانند سواحل شنی سفید، آب‌های شفاف و مرجان‌های رنگارنگ برخوردار است، برای کسانی که از آرامش و خلوت در فضایی کاملاً بکر لذت می‌برند بسیار مناسب است.

جزیره لائویا یک جزیره ای خصوصی است و فقط یک استراحتگاه دارد که تعداد محدودی از مهمانان را در هر دوره قبول می‌کند. هتل لائویا ریزورت فقط بسته های تمام تخته (یک شب و دو شب) را ارائه می دهد که شامل ترانسفر قایق، محل اقامت به همراه وعده‌های غذایی و یک تور غواصی است. همچنین می‌توانید از طیف گسترده ای از فعالیت‌ها مانند فوتبال، والیبال و کارائوکه نیز لذت ببرد.

بهترین زمان برای بازدید از این جزیره در ماه‌های نوامبر تا مارس است که دمای هوا مناسب بوده و همچنین کمترین میزان بارندگی شرایط بهینه‌ای را برای گذراندن یک تعطیلات با کیفیت ایجاد می کند.

تصاویر
موقعیت جزیره

بیشتر ببینید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.