دریاچه پَنگ اونگ در استان مای هونگ سون

به اشتراک بگذارید:

پَنگ اونگ به دلیل جنگل های پر از کاج و آب و هوای خنک کوهستانی به عنوان “سوئیس تایلند” شناخته می شود، پَنگ اونگ یکی از گنجینه های پنهان استان مای هون سون و حتی کل تایلند است و کسانی که به اینجا سفر می کنند باورش برایشان سخت است که در تایلند هستند.

پَنگ اونگ یک دریاچه دورافتاده است که در اعماق کوههای استان مای هونگ سون، در مرز میانمار و در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر مای هونگ سون قرار دارد. قبیله «کارِن» در این منطقه ساكن هستند و در نزدیكی دریاچه اردوگاه ها و خانه های خود را ایجاد كرده اند. صبح ها، آب این دریاچه در مه غلیظ غوطه ور می شود که ناشی از دمای پایین در شب است. پَنگ اونگ واقعاً مثل تایلند نیست: هوای سرد، دریاچه آبی، جنگل های پوشیده از درخت کاج و قوهای سیاه که روی دریاچه سر می خورند شباهت بیشتری به تجربه کوه های آلپاین اروپا را دارد.

در گذشته این منطقه به خاطر کشت محصولات غیرقانونی تریاک شناخته می شد، اما پادشاه و ملکه تایلند تصمیم به مداخله و توسعه این منطقه گرفتند. آنها یک پروژه سلطنتی ایجاد کردند که شامل ایجاد یک سد آب و یک مرکز کشاورزی بود، جایی که به روستاییان آموزش داده می شد کشاورزی مدرن را با محصولات مختلف مانند آووکادو، گلابی و غیره را به جای تریاک انجام دهند.

این منطقه علاقه مندان به طبیعت محلی را که از زیبایی و آرامش مکان لذت می برند، جلب می کند. این مکان شامل هتل، مهمانسراها و مکان های کمپینگ است و بازدید کنندگان می توانند از مسیرهای پیاده روی در هوای خنک، در محوطه دریاچه زیبا و کوهستانی که اطراف آن را گرفته لذت ببرند.

تصاویر
موقعیت دریاچه





محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.