زمین فوتبال شناور در استان پَنگ نگا

به اشتراک بگذارید:

تایلند سرزمینی است که اغلب ما را تحت تأثیر خود قرار می دهد. از طیف گسترده ای از غذاهای خیابانی گرفته تا تنوع زیادی از سرگرمی هایی که این کشور زیبا ارائه می دهد. یکی از جاذبه هایی که خیره کننده است و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند زمین فوتبال شناور است که توسط انسان در خلیج پَنگ نگا (Phang Nga) ساخته شده است.

این زمین فوتبال شناور در یک دهکده ماهیگیری مسلمان نشین به نام جزیره پانی (Koh Panyi) در خلیج پَنگ نگا، تایلند واقع شده است. کوه پانی در اصل یک دهکده ماهیگیری است که توسط ماهیگیران مسلمان بر روی چوب ساخته شده است. این روستا فقط ۱۶۵۸ نفر جمعیت دارد و به دلیل چشم اندازهای زیبا با صخره های آهکی، گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند.

زمین فوتبال شناور در این دهکده در سال ۱۹۸۶ با ترکیب عمدتا از مجموعه خطرناک از تخته های چوبی ساخته شده بود. از آنجا که فوتبال بخشی جدایی ناپذیر مردم کوه پانی است، بعد ها با ساختاری بهتر و مستحکم تر ترمیم شد تا مردم بتوانند با خیال راحت تر فوتبالشان را بازی کنند.

در حال حاضر، این جاذبه اصلی برای کوه پانی است که در بین آبهای نیلگون و صخره های آهکی احاطه شده است، و این یکی از بهترین دیدنی های تایلند محسوب می شود.

تصاویر
موقعیت جغرافیایی





محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.