ساحل تون سای در کرابی

به اشتراک بگذارید:

تون سای ساحلی کمتر شناخته شده شبه جزیره رایلای در نزدیکی کرابی در تایلند که ترکیبی از اقامتگاه های ارزان قیمت و مسیرهای صخره نوردی عالی را ارائه می دهد که باعث محبوبیت آن در بین کوهنوردان می شود. امکانات رفاهی در این مکان بسیار کم می باشد با این حال این ساحل میزبان چندین هتل و همچنین برخی از رستوران ها و بارهای ساحلی است که این مکان را به مکانی مناسب برای فرار از همه چیز تبدیل می کند.

در روایت ها آمده است که در دهه هشتاد، ساحل متعلق به یک شهروند استرالیایی بود که سعی در فروش آن به کمپانی تور و گردشگری Club Med داشت. وقتی تیمی از کلاب مِد آمدند، جزر و مد کم بود که قایق بلند آنها نمی توانست به ساحل برسد. سپس مالک استرالیایی تصمیم گرفت یک کانال با دینامیت حفاری کند به گونه ای که ساحل را در هر سطح از سطح دریا قابل دسترس کند. متأسفانه ، بعد از ماه ها تلاش، کانال هنوز به اندازه کافی قابل استفاده نبود، بنابراین او منصرف شد. این بدان معنی است که فضای ناهموار و دست نخورده اطراف تون سای حتی امروز نیز باقی مانده است.

در تون سای، بازدید کنندگان می توانند از قایقرانی در دریا وغواصی لذت ببرند. اما فعالیت اصلی ارائه شده در تون سای همچنان صخره نوردی است: صخره های بلند آهکی اطراف ساحل زمین بازی مناسب را برای کوهنوردان باتجربه ارائه می دهند. اگر دوست دارید این فعالیت مهیج را یاد بگیرید، یک مدرسه کوهنوردی در آن مکان وجود دارد که می توانید به آموزش این فعالیت بپردازید.

تصاویر
موقعیت ساحل





محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.