ساحل میمون در جزیره پی پی

به اشتراک بگذارید:

ساحل میمون در ضلع جنوب غربی خلیج تونسای حدود ۷۰۰ متری اسکله واقع شده است، این یک ساحل خیره کننده پوشیده شده از شن و ماسه سفید پودری به طول ۱۵۰ متر است. پشت ساحل یک صخره سنگ آهکی نسبتاً شیب دار وجود دارد که توسط گیاهان سرسبز پوشیده شده است و مکان مناسبی را برای زندگی میمون ها به وجود آورده است.

دو روش رایج برای رفتن به ساحل میمون وجود دارد که عبارتنداز؛ کرایه یک قایق دم بلند در نزدیکی اسکله تونسای، که ساده ترین راه ممکن است اما اگر دنبال ماجراجویی و صرف تلاش زیاد هستید، می توانید یک کایاک اجاره کرده و ۴۰ دقیقه وقت بگذارید تا خودتان این مسیر را طی کنید. در ساحل میمون هیچ زیرساخت و امکاناتی وجود ندارد، بنابراین همراه داشتن آب، تنقلات و چیزهایی که ممکن است لازم داشته باشید را فراموش نکنید.

ساحل میمون نه تنها به خاطر ساکنان حیوانات بامزه معروف است بلکه یک مکان درجه یک برای غواصی نیز می‌باشد. آب کم عمق آن میزبان زیستگاه های رنگارنگ و زنده زیر آب است که واقعاً احساس شنا در آکواریوم را به شما القا می کند.

بیشتر افرادی که از ساحل میمون دیدن می کنند عادت بد تغذیه میمون ها را به وجود آورده اند، بنابراین آنها با دیدن گردشگران انتظار خوردنی از آنها را دارند. مراقب رفتار این حیوانات بامزه و در عین حال وحشی باشید و خیلی به آنها نزدیک نشوید. گزش و خراشیدن موارد رایجی هستند که مطمئناً شما نمی خواهید برای دریافت واکسن هاری در تعطیلات خود به بیمارستان پی پی مراجعه کنید!

تصاویر
موقعیت ساحل





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.