شرایط جدید و مدارک لازم برای سفر به تایلند در دوران کرونا

به اشتراک بگذارید:

پوکت امروز (اول ژوئیه) مجدداً به روی گردشگران واکسینه شده بازگشایی شد، ژنرال پرایوت چان او چا، نخست وزیر تایلند، برای نظارت بر روند بازگشایی امروز وارد استان شد. وب سایت روزنامه سلطنتی اخیراً بیست و ششمین فرمان اضطراری را در مورد الزامات و دستورالعمل های بازگشایی بخش گردشگری در مناطق آزمایشی را منتشر کرده است.

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ستاد مدیریت وضعیت کرونا رهنمودهایی را برای طرح بازگشایی پوکت صادر کرده است. بازدیدکنندگان باید از کشورها یا مناطق کم خطر کویید ۱۹ باشند. آنها ملزم به ثبت نام در سیستم مربوطه و ارائه مدارک خود برای تأیید هستند. مدارک لازم به شرح زیر می‌باشد:

  • گواهی ورود (COE)
  • ارائه گواهی سلامت و یا نتیجه منفی آزمایش کویید ۱۹ که کمتر از ۷۲ ساعت قبل از پرواز صادر شده است، الزامی است
  • بیمه درمانی با حداقل پوشش ۱۰۰ هزار دلار
  • اثبات پرداخت هزینه سازمان ایمنی و بهداشت تایلند (SHA) به علاوه هزینه محل اقامت حداقل برای ۱۴ روز. مسافرانی که کمتر از ۱۴ روز اقامت داشته باشند باید بلیط برگشت خود را ارائه دهند.
  • گواهی واکسن که اعتبار آن کمتر از ۱۴ روز نباشد. افراد زیر ۱۸ سال، همراه والدین خود بایستی گواهی سلامت و یا نتیجه منفی آزمایش کویید ۱۹ که کمتر از ۷۲ ساعت قبل از پرواز ضادر شده است، ارائه دهند.

مسافران فرودی در بدو ورود بایستی اپلیکیشن رهگیری را نصب کنند و در طول اقامت ۱۴ روزه خود ۳ مرتبه آزمایش کرونا خواهند داد که اولی در روز ورود، دومی روز ششم یا هفتم و سومین آزمایش کرونا در روز ۱۲ یا ۱۳ ام صورت خواهد گرفت و هزینه آنها توسط خود مسافر پرداخت خواهد شد. اگر نتایج آنها پس از ۱۴ روز منفی باشد، می توانند به مناطق دیگر کشور سفر کنند. اگر کمتر از ۱۴ روز اقامت داشته باشند، اجازه سفر به خارج از مناطق تعیین شده را نخواهند داشت.

با توجه به ابلاغیه وزارت بهداشت تایلند و قرار گرفتن ایران در لیست کشورهای پر ریسک از لحاظ شیوع ویروس کرونا، ورود گردشگران ایرانی به پوکت در طرح بازگشایی مقدور نمیباشد.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.