شهر شکلات در بانکوک

به اشتراک بگذارید:

بانکوک یک بهشت زیبا برای دوستداران غذا است. هزاران رستوران برای جذب بررسی های خوب رقابت می کنند، این مسئله باعث می شود مردم محلی و گردشگران به سختی تصمیم بگیرند که کجا را برای صرف غذا انتخاب کنند. اگر یک تجربه غذاخوری واقعاً بی نظیر در لیستتان باشد، جای بهتر از شهر شکلات (Chocolate Ville) که یک مکان عجیب و غریب با فضای باز و دلنشین است، نخواهد بود.

شهر شکلات یک مکان پر از رستوران در شرق بانکوک است، دقیق تر اگر بخواهیم بگوییم مجموعه رستوران ها در دل پارک موضوعی است. با وجود نام، هیچ ارتباطی با شکلات ندارد. این پارک به سبک نیو انگلند، یک شهر کوچک آمریکایی طراحی شده است. گشت و گذار در این مکان یک احساس منحصر به فرد دارد، همه چیز شایسته عکاسی است، از ورودی ساحلی شنی تزئین شده با عصای آبنبات چوبی گرفته تا پمپ بنزین چوبی قرمز با یک کامیون قرمز که جلوی آن پارک شده است. با ورود به شهر شکلات گویا به یک کشور و زمان دیگری منتقل شده اید.

شهر شکلات در دسامبر ۲۰۱۱ افتتاح شد که توانست محبوبیت زیادی بین تایلندی ها و گردشگران خارجی کسب کند. این مکان بسیار مناسبی برای گذراندن آخر هفته خوب در کنار خانواده است که بدون شک سپری کردن وقت در آنجا برایتان لذت بخش خواهد بود.

تصاویر
موقعیت جغرافیایی





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.