شهر قدیمی پوکت

به اشتراک بگذارید:

شهر قدیمی پوکت از بهترین و برترین جاذبه های گردشگری تایلند و دیدنی های این کشور می باشد که گردشگران بسیاری را جذب خود می کند. شهر قدیم منطقه ای تاریخی در شهر پوکت است که به دلیل ساختمانهایی به سبک معماری چینی-پرتغالی در دو طرف خیابان مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از ساختمانهای قدیمی به فروشگاه، هتل، رستوران و موزه تبدیل شده اند.

پوکت دارای سابقه غنی به عنوان منطقه استخراج قلع است. از قرن شانزدهم میلادی، اروپایی ها در تجارت قلع پوکت نقش بسیار مهمی داشتند. در قرن هجدهم، بیشتر استخراج قلع این جزیره توسط چینی هاكین انجام شد كه در ساخت قسمت قدیمی شهر تاثیر گذار بودند. در اوایل قرن بیستم، تحت فرمانداری پرایا راسادا نوپرادیت، شرکت های بزرگ معدنی اروپایی دعوت شدند و زیرساخت های عمومی عمده ای مانند جاده ها و کانال ها ساخته شد.

هیچ کس به درستی نمی داند که اولین ساختمان به این سبک از چه زمانی ساخته شده است، اما عکسهای مربوط به دوران سلطنت پادشاه راما پنجم (۱۹۰۳ – ۱۹۹۵) نشان می دهد که در آن دوران بناها به طور کامل احداث شده بودند.

شما نیز می توانید با سفر به این شهر قدیمی کشور تایلند با فرهنگ غنی آن آشنا شده و از زیباترین جاذبه های واقع و آثار تاریخی برجای مانده از دوران کهن را مشاهده نمایید.

تصاویر
موقعیت جغرافیایی





محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.