نخست‌وزیر دستور سرکوب «مافیای تاکسی» در بانکوک را صادر کرد

به اشتراک بگذارید:

سرتا تاویسین، نخست وزیر تایلند، به پلیس دستور داده است تا علیه «مافیای تاکسی» در منطقه راچاپراسونگ در بانکوک اقدام جدی انجام دهد.

این رانندگان تاکسی گویا از سیستم قیمت‌گذاری و یا تاکسی‌متر استفاده نمی کنند و از گردشگران اخاذی می کنند. نخست‌وزیر به پلیس و شهرداری کلانشهر بانکوک دستور داده است که به مسئله تاکسی‌ها، به ویژه تاکسی‌هایی که در مقابل مرکز خرید سنترال ورلد پارک ‌می‌کنند، رسیدگی کنند.

در پی انتشار تصاویری در فیس بوک با عنوان «راننده تاکسی تایلند» که نشان می دهد تاکسی‌ها در یک خط ویژه مقابل مرکز خرید سنترال ورلد پارک کرده‌اند، با برچسب روی شیشه پشتی که ظاهراً توسط مقامات مجاز شده‌اند تا مسافران را بدون استفاده از سیستم قیمت‌گذاری سوار کنند، وجهه منفی برای گردشگری ایجاد کرده است.

تیم رسانه‌‌ای که عصر سه شنبه (۳۰ آوریل) از سنترال ورلد بازدید کردند، تاکسی‌هایی را مشاهده کردند که برای سوار کردن مسافران مرتب وارد خط ویژه می شدند، اما به مدت طولانی پارک نمی کردند. مسئولان این امر را مجاز می‌دانند و افزودند پلیس با مدیریت مرکز خرید برای تعیین نقاط خاص تاکسی هماهنگ شده است.

سالهاست که این موضوع تاکسی‌رانان، چالشی برای کشور تایلند شده است که باید دید اقدامات دولت این مشکل را چگونه برای همیشه برطرف خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.