پارک آبی وانا ناوا در هواهین

به اشتراک بگذارید:

پارک آبی وانا ناوا که به اسم جنگل آبی وانا ناوا نیز معروف است، اولین جنگل آبی در آسیا در محبوب ترین شهر تفریحی تایلند، هواهین واقع شده است. این پارک آبی با پیشرفته ترین فناوری و امکانات مدرن با مجموع ۲۰ جاذبه تفریحی از جمله سرسره های مهیج و همچنین اولین استودیوی زیر آب حرفه ای تایلند که همگی به دقت طراحی و اجرا شده‌اند. علاوه بر امکانات تفریحی، رستوران‌ها و انواع غذا‌های فست‌‌فود زیادی نیز در مجموعه وانا ناوا وجود دارند. همچنین چندین فروشگاه در پارک جای گرفته است که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید.

هواهین در همسایگی پایتخت از دیر باز مقصد محبوب پایتخت نشینان بوده است. بسیاری از اهالی و گردشگران بانکوک به این پارک سفر می‌کنند، چون تفریحات این پارک کامل و متفاوت از آن چیزی است که در پارک‌های پایتخت پیدا می‌شود. امنیت و سلامتی بازدیدکنندگان، یکی از مواردی است که در این پارک به آن اهمیت زیادی داده می‌شود. در کنار هر وسیله‌ی تفریحی، چندین ناظر وجود دارد تا اطمینان حاصل کنند که بازدیدکنندگان از وسایل به‌درستی استفاده می‌کنند و خطری تهدیدشان نمی‌کند. طراحی و امکانات پارک آبی وانا ناوا چنان اجرا شده است که همه گروه‌های سنی می‌توانند اوقات خوبی را در آن سپری کنند و مکان بدون ایراد برای گذراندن آخر هفته با کیفیت به همراه خانواده و فرار از هیاهوی شهری است.

این پارک همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۴ بعد از ظهر برای بازدید‌کنندگان باز است. برای تهیه بلیط می‌توانید از وبسایت این مجموعه اقدام کنید.

تصاویر
موقعیت پارک





محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.