پارک سلطنتی راچاپئک در چیانگ‌مای

به اشتراک بگذارید:

پروژه موفق پارک سلطنتی راچاپئک (Royal Park Rajapruek) یک پارک طبیعی در چیانگ مای است که در سال ۲۰۰۶ برای بزرگداشت شصتمین سالگرد سلطنت پادشاه بومیپول آدولیاده (راما ۹) و همچنین ۸۰امین سالگرد تولد اعلیحضرت ساخته شده است.

امروزه از این پارک به عنوان پارک عمومی استفاده می شود و مکان مهمی برای مطالعات کشاورزی در چیانگ مای است. وسعت این پارک در حدود ۲۰۰ هکتار است که گشت و گذار در این پارک وسیع عملاً با پای پیاده غیرممکن است. به همین دلیل، مدیریت پارک خدمات حمل و نقل را به صورت رایگان فراهم کرده است که شما را به زیباترین مکانهای پارک می رساند.

اگر شما علاقه مند هستید که خودتان در پارک گشت بزنید، دوچرخه هایی برای کرایه وجود دارد. به سادگی هزینه ۶۰ بات برای هر دوچرخه پرداخت کنید و از تور شخصی و هوای تمیز این پارک لذت ببرید. بیشتر مناطق این پارک مسطح است، دارای مسیرهای دوچرخه آسفالته و فقط شیب های کمی وجود دارد، که سواری در آن را بسیار آسان می کند. اگر بخواهید ماشین گلف در اختیار شما قرار می گیرد که می تواند ۴ نفر را در خود جای دهد و یک راننده نیز شما را در پارک می‌گرداند. هزینه این گزینه ۸۰۰ بات در ساعت است.

این پارک به بخش‌های مختلفی از جمله باغ گرمسیری تایلند تقسیم شده‌ است که از یک گلخانه تشکیل شده و تنوع گیاهان گرمسیری تایلند را به نمایش می گذارد. باغ‌هایی مثل باغ ارکیده نیز موجود است که تحت مدیریت دولت هستند و یک منطقه باغ بین‌المللی که دارای گیاهانی از ۳۳ کشور جهان است.

در پارک سلطنتی راچاپئک جاذبه‌های زیادی است که می‌تواند شما را سرگرم کند. این پارک همچنین گزینه‌ ایده‌آلی برای پیک نیک است. در هنگام بازدید حتما کلاه، ضد آفتاب و مقدار زیادی آب به همراه داشته باشید.

پارک سلطنتی راچاپئک همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر پذیرای بازدید کنندگان است که با پرداخت هزینه ورودی ۲۰۰ بات برای بزرگسالان و ۱۵۰ بات برای کودکان می‌توانید از آنجا دیدن کنید.

تصاویر
موقعیت پارک

بیشتر ببینید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.