۱۱ دلیل که چرا داشتن وبسایت برای هر کسب‌ و کار‌ی در تایلند مهم است

به اشتراک بگذارید:

با پیشرفت روز افزون در حوزه تکنولوژی، گسترش استفاده از اینترنت و رایج شده گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی، شاید برایتان غیر قابل باور باشد که هنوز نزدیک به ۴۰ درصد از مشاغل کوچک در تایلند وب سایتی برای کسب و کار خود ندارند و تقریباً ۲۰ درصد از کسانی که وبسایت دارند قادر به فروش کالا و یا معرفی خدمات خود در بستر اینترنت نیستند.

امروزه در تایلند بیش از ۹۰ درصد مصرف کنندگان از اینترنت (و در درجه اول گوگل) برای جستجوی کسب و کار‌های محلی هستند که بتوانند محصول یا خدمات مورد نیاز آنها را ارائه دهند. باور این کار سخت نیست، اگر به عادت های جستجوی خود فکر می کنید، به احتمال زیاد تلفن خود را بیرون می کشید و دنبال، به عنوان مثال “طراحی وبسایت در تایلند” یا “طراحی و توسعه وب سایت در تایلند” در گوگل خواهید بود. بنابراین حضور آنلاین کسب و کار شما به مشتریان بالقوه شما این اجازه را خواهد داد تا شما را براحتی آب خوردن پیدا کنند و از خدمات ارائه شده شما استقاده کنند.

پس مزایای اصلی داشتن وب سایت در تایلند برای کسب و کار شما (حتی کوچک) چیست؟ ما در پایین به چند دلیل مهمی که نشان می‌دهد داشتن وبسایت بسیار ضروری و مهم است اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید:

  1. دسترسی ۲۴/۷، تجارت شما هرگز بسته نمی شود

    منظور از بسته نشدن این است که شما در هر زمان و در هر مکان وب سایتی دارید که به صورت آنلاین آماده خدمات رسانی به مشتریان بالقوه ی شماست. این خدمات و محصولات به طور مداوم فروش می رود و قابل ارتقا می باشد.

  2. وب سایت ابزاری قدرتمند برای فروش محصولات و خدمات شماست

    یک وب سایت می تواند به عنوان کاتالوگ یا بروشور خدمات و محصولات شما عمل کند. اگر لازم بود تغییری در زمینه ی، قیمت ها یا بسته های خدمات شما لحاظ گردد، به سادگی قابل اجرا می باشد. وب سایت مانند بیلبورد شماست. که می توانید فوراً تجارت تان را در مقابل میلیون ها مشتری بالقوه در تایلند قرار دهید. شما باید وب سایت و تجارت خود را ارتقا دهید.

    یک استراتژی سئو، بازاریابی محتوا و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی پیاده کنید. همه ی این موارد در کنار یکدیگر بسیار قدرتمند عمل می کنند. به صورت کلی تمام مواردی که گفته شد بدان معنی است که سایت شما باید همیشه در حال پیشرفت و منعطف در برابر تغییرات بازار باشد.

  3. شما می توانید یک بازار بزرگتر را هدف قرار دهید

    بازار محلی شما گسترده تر خواهد شد، در مقابل، مشتریان بالقوه ای که قبلاً با نام تجاری شما در ارتباط نبوده اند آشنا خواهید شد. فرقی نمی کند که چه محصولات یا خدماتی می فروشید. اگر تصمیم دارید یک فروشگاه تجارت الکترونیکی داشته باشید می توانید در هر مکان هر محصولی که مد نظر شماست برای فروش ارائه کنید.

  4. تجارت در سطح جهانی برای شما فراهم خواهد شد

    همانطور که در بالا گفته شد، با طراحی سایت اکنون می توانید به یک بازار بزرگتر برسید. این بدان معناست که کسب و کار شما اکنون می تواند محصولات و خدمات جهانی را ارائه دهد. در دنیای امروز تقریباً محدودیتی وجود ندارد. می توانید به بازارها و مشتریانی دسترسی پیدا کنید که قبلاً تصورش را نمی کردید. این بلیط شما برای یک سطح کاملا جدید است.

  5. مشتریان بالقوه شما در اینترنت فعال هستند

    این روزها اکثر مردم آنلاین هستند و این بدان معنا نیست که فقط نسل جوان از اینترنت استفاده می کنند. تقریباً ¾ از جمعیت کره زمین به اینترنت دسترسی دارند. مهم نیست که کسب‌و‌کا شما بزرگ است یا یک بیزینس خانگی کوچک دارید. شما باید آنلاین باشید و خود را به عنوان یکی از ارائه دهندگان محصولات یا خدمات معرفی کنید. مردم بیشتر به دنبال انجام تحقیق در مورد خرید و مهمتر از آن خرید آنلاین هستند. اگر شما در صحنه باشید، به راحتی دیده می شوید.

  6. مشتریان شما انتظار دارند آنلاین باشید

    مطالعه جالبی در سال ۲۰۱۶ انجام شده است که نشان می دهد، مشتریان انتظار دارند، مشاغل دارای وب سایت باشند. ۸۰ درصد از شرکت کنندگان در سنین بین ۱۸ تا ۵۴ سال می گویند، اگر تجارتی دارای وب سایت باشد، احتمالاً با آن کسب و کار تماس می گیرند. ممکن است بخش عمده ای از مشتریانی که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند راه ارتباطی با شما را فراموش کرده باشند، اگر وب سایت داشته باشید به راحتی می توانند شما را پیدا کنند.

  7. وب سایت شما می تواند اثبات اجتماعی ارائه دهد

    احتمالا شما در شبکه های اجتماعی صفحات کسب و کار خود را ساخته اید. بسیار عالی، اما اگر مردم در اینترنت به دنبال شما هستند، خرید و یا سفارش از طریق وب سایت برای آنها قابل اعتمادتر می باشد. اینجاست که می توانید توصیفات مشتریان راضی خود را نیز در آن بگنجانید.

    باور کنید یا نکنید اکثر مردم دوست دارند به دنبال بررسی و صحبت های دیگران درباره شما باشند. نتایج نظرسنجی انجام شده می گوید ۸۸ درصد مردم به بررسی های آنلاین اعتماد دارند. می توانید از نظرسنجی های ستاره دار در وب سایت استفاده کنید. بازبینی ها برای رتبه بندی وب سایت مهم هستند، زیرا برای شما و مشتریان بالقوه ارزش زیادی ایجاد می کند. قبل از چاپ بروشورو کارت ویزیت تمام اطلاعاتی که می توانند برای مشتریان مفید باشند در سریع ترین زمان در وب سایت آپدیت می شود.

    هر کمپین بازاریابی ابتدا باید در صفحه فرود وب سایت شما قرار گیرد تا آنچه که در بروشورها و تبلیغاتتان بیان کرده اید بتواند آنها را به سمت وب سایت هدایت نماید. وب سایت باید به گونه ای طراحی شود که بازدید کنندگان را به مشتریان جدید شما تبدیل کند.

  8. می توانید پشتیبانی مشتری خود را بهبود ببخشید

    نحوه مشاوره به مشتریان خود را بهبود بخشید. می توانید چت آنلاین داشته باشید، بنابراین مشتریانی که در وب سایت شما هستند می توانند بلافاصله با شما صحبت کنند و با پاسخگویی به سوالات مشتریان بالقوه در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.

    یک صفحه سوالات متداول در وب سایت خود داشته باشید. شما کسب و کار خود را بهتر از هرکسی می شناسید. وب سایت می تواند نقش بزرگی در موفقیت تجارت شما داشته باشد، زیرا می تواند به شما کمک کند تا بهترین خدمات را برای مشتریان تجاری خود فراهم کنید.

  9. در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد

    هر محصول یا خدماتی که برای فروش داشته باشید، باید بدانید که وب سایت شما می تواند به بسیاری از سوالات مشتریان پاسخ دهد. همین موضوع می تواند زمان زیادی را در برنامه شلوغ روزانه تان خالی کند. زیرا پاسخ دادن به سوالات از طریق تلفن یا پیام زمان بر خواهد بود.

    اما وب سایت معمولاً اولین تماس با مشتریان بالقوه را برقرار می کند و اگر بتوانید به سوالات آنها قبل از تماس با تجارت خود پاسخ دهید، می توانید لطف بزرگی به آنها نمایید. همانطور که در بالا ذکر شد بهترین قسمت برای ارائه ارزش به مشتریان همیشه در دسترس بودن، است. در نهایت زمانی که از این قسمت به دست می آورید را می توانید در رشد و توسعه کسب و کار تان سرمایه گذاری کنید.

  10. می تواند در هزینه هایتان صرفه جویی کند

    وب سایت شما می تواند در هزینه چاپ آگهی‌های بازاریابی صرفه جویی کند. زیرا هر آنچه که چاپ می کنید می توانید در وب سایت خود ارائه دهید.

    آیا می خواهید کمپین تخفیف برگزار کنید؟ مشکلی نیست، شما می توانید تخفیف خود را در وب سایت به صورت فایل آپلود کنید و مشترکین جدید را به دست آورید. آیا قصد دارید کاتالوگ جدیدی داشته باشید؟ مطمئناً می توانید آن را در وب سایت خود ارائه دهید و به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید کاتالوگ را در قالب فایل فشرده بارگیری کنند.

    می توانید مشترک جدید بگیرید و به آنها اجازه دهید هر زمان که بخواهند کاتالوگ را مشاهده کنند. همچنین، با یک کمپین بازاریابی مناسب، می توانید در کمترین زمان توجه مخاطبان را به پیشنهاد خود معطوف کنید. اگر یک لیست مشترک بزرگ تهیه نمایید، می توانید در آگهی ها ، بروشورها و پیشنهادات صرفه جویی کنید. اکنون می توانید پیشنهاد، تبلیغات یا هر مورد دیگری را مستقیماً به مشترکان خود بفرستید.

  11. رقبای شما بیکار نیستند، آنها زودتر از شما آنلاین شده‌اند

    اگر مراقب نباشید، رقبای شما می توانند از شما پیشی بگیرند. این روزها مشتریان در حال تحقیق در مورد خرید آنلاین هستند. این معمولاً نقطه شروع تصمیم خرید است. همانطور که در ابتدا دیدیم، اکثریت قریب به اتفاق خریداران ترجیح می دهند از شرکتی که حضوری آنلاین دارد خرید کنند. اگر آنلاین نیستید، از تکنولوژی پیروی نمی کنید و از رقبای خود که آنلاین هستند، عقب می مانید. شما به مشتریان بالقوه خود فرصت می دهید تا از رقبای شما خرید کنند.

نتیجه گیری

اگر نمیدانستید که چرا مشاغل کوچک در تایلند به وب سایت احتیاج دارند، امیدوارم دلایل کافی برای کسب و کار آنلاین خود را به دست آورده باشید. اما این موضوع را نیز در نظر بگیرید که اگر وب سایت حرفه ای نباشد یا طراحی خوبی نداشته باشد نیازهای شما به درستی برطرف نمی شود.

وب سایت باید نشان دهنده نام تجاری تان باشد. طوریکه بتواند بازتاب ارزش های شما قرار گیرد. وب سایت باید برای نیازهای مشتری ایده آل طراحی شود. که البته فقط مربوط به صفحات سایت نیست، شما همچنین باید به محتواهای خود اهمیت دهید. امیدواریم توانسته باشیم بیان کنیم که داشتن یک وب سایت طراحی شده با استراتژی مناسب مهم است، تا بتوان از تلاش های بازاریابی پشتیبانی کنیم.

اگر در تایلند هستید و به دنبال طراح حرفه‌ای وبسایت هستید که بتواند همه نیاز‌های اینترنتی شما را از ثبت دومین گرفته تا ارائه هاستینگ و از همه مهمتر به زبان شما با شما در ارتباط باشد و تمامی نیاز‌های شما را پوشش دهد، می‌توانید با گروه آلتین دیزاین در تماس باشید که بیش از ۱۲ سال است که در این حوزه فعال بوده و مهارت کافی را دارند که بتوانند وبسایت مورد نیاز شما را طراحی و اجرا کنند.

از طریق اطلاعات زیر با گروه آلتین دیزاین در ارتباط باشید:

وبسایت: altindesign.com/webdesign-iranianthailand
ایمیل: info@altindesign.com


بیشتر بخوانید:





4.8 5 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات
رضا
رضا
میهمان
11 تیر 1400 7:44 ق.ظ

عالی بود ممنون که راهنمایی کردین

فرنوش
فرنوش
میهمان
5 مرداد 1400 8:20 ب.ظ

به مدیر شرکت گفته بودیم که به وبسایت نیاز داریم. گفت اینستاگرام کافیه ها ها
مقاله شما رو براشون میفرستم، شاید نظرشون عوض بشه!

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.