کانال پیراهن قرمز‌ها بعد از ۸ سال فعالیت، تعطیل می‌شود

به اشتراک بگذارید:

بر اساس ویدئو به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک در روز چهارشنبه، ۱۶ ژوئن، جاتوپورن پروپپان، رهبر پیراهن قرمزها تصمیم گرفته است پس از تقریباً هشت سال فعالیت، به دلیل بدهی های کلان، کانال “Peace TV” خود را تعطیل کند.

جاتوپورن یکی از رهبران اصلی جبهه متحد ملی دموکراسی علیه دیکتاتوری (UDD) است، همچنین به عنوان “پیراهن قرمزها” شناخته می شود، وی عضو سابق پارلمان از حزب پو تای است. جاتوپورن مدتهاست از حامیان دولت تاكسین بوده و در برابر هرگونه دولت بعدی كه مخالف آن باشد، از جمله دولت فعلی پرایوت، ایستاده است.

کانال تلویزیونی وی در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۳ (روز قانون اساسی تایلند) با عنوان UDD TV (جبهه متحد دموکراسی علیه تلویزیون دیکتاتوری) راه اندازی شد و نام خود را در ۱ سپتامبر سال بعد به Peace TV تغییر داد. فعالیت تلویزیونی وی با تمرکز بر حمایت از لیبرال دموکراسی، از طریق ماهواره، کابل و از طریق اینترنت در حال پخش بود.

جاتوپورن گفت، اگرچه كانال تلویزیونی او بسته خواهد شد، اما او به مبارزه با «رژیم پریوت» از طریق رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک و یوتیوب ادامه خواهد داد كه مجموعاً حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار دنبال كننده دارند.

یک منبع فاش کرد که Peace TV بیش از ۱۴۰ میلیون بات بدهی جمع کرده است.






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.