کاهش برخی محدودیت‌های کرونایی در آستانه بازگشایی تایلند

به اشتراک بگذارید:

ستاد مدیریت وضعیت کویید ۱۹ امروز (۱۴ اکتبر) درباره کاهش بیشتر محدودیت ها در آستانه بازگشایی مجدد کشور در اول نوامبر بحث و گفتگو خواهند کرد. بانکوک پست گزارش می دهد که این ستاد قرار است در مورد کاهش ساعات تردد شبانه و همچنین کاهش تعداد استان های با وضعیت قرمز تیره، جلسه‌ای را برگزار کنند.

از جمله پیشنهاداتی که امروز مورد بحث قرارخواهد گرفت، کاهش تعداد استانهای با وضعیت قرمز تیره به ۲۴، استانهای قرمز به ۲۹، و استانهای نارنجی به ۲۴ مورد است و همچنین، محدودیت تردد شبانه می تواند از ۱۰ شب – ۴ صبح به ۱۱ شب – ۳ صبح از شنبه آینده تا پایان اکتبر تغییر کند.

مسئله مهمی که بر روی میز بررسی قرار دارد، پیشنهاد از سرگیری گردشگری بین المللی بدون قرنطینه از اول نوامبر است. نخست وزیر پرایوت چان او چا در سخنرانی تلویزیونی دوشنبه شب گفت که به بازدیدکنندگان کاملاً واکسینه شده از ۱۰ کشور کم خطر اجازه داده می شود تا از اول نوامبر بدون قرنطینه وارد تایلند شوند.

گردشگران خارجی بایستی قبل از خروج از کشور خود و در بدو ورود به تایلند آزمایش کویید ۱۹ منفی داشته باشند. وی افزود که ممنوعیت فروش مشروبات الکلی در رستوران ها می تواند از اول دسامبر لغو شود، همچنین بارها و اماکن تفریحی شبانه بازگشایی می شوند.

اداره گردشگری تایلند قبلاً فهرست کشورهایی را منتشر کرده است که امیدوار است دولت تایلند از اول نوامبر به آنها اجازه دهد بدون قرنطینه به این کشور بازگردند. آمریکا، انگلیس، آلمان، سوئد، دانمارک، فنلاند، نروژ، فرانسه، روسیه و چین، کشورهای از جمله تایوان، هنگ کنگ، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، اسرائیل، امارات متحده عربی، سوئیس، مالزی و ایتالیا کشورهایی هستند که هنوز به تایید ستاد مدیریت وضعیت کویید ۱۹ نرسیده است.

همچنین از ستاد کرونا خواسته می شود اجازه دهد جلسات و رویدادهای فرهنگی در مراکز کنفرانس و سالن های نمایشگاه و همچنین مکان های مشابه در هتل ها و فروشگاه های بزرگ از سر گرفته شود. در صورت تأیید، تعداد شرکت کنندگان بر اساس کد رنگی استان محدود می شود.


بیشتر بخوانید:





5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.