تایلند اصلاحات قانون ویزا را برای مهاجران، گردشگران و سرمایه گذاران را در نظر می گیرد

به اشتراک بگذارید:

به گزارش بانکوک پست، دولت تایلند می تواند امسال قوانین مهاجرتی را تغییر دهد تا اقامت مهاجران و گردشگران طولانی مدت در این کشور آسان تر شود، این بخشی از استراتژی افزایش سرمایه گذاری و درآمد گردشگری پس از کاهش همه گیری کرونا می‌باشد.

این تغییرات پیشنهادی می تواند به این معنی باشد که خارجی ها دیگر مجبور نیستند گزارش های ۹۰ روزه را ارائه دهند – به نظر میرسد این یک نیاز کاملاً غیرمعمول است و سیستم گزارش آنلاین نیز بیش از یک ماه است که از کار افتاده است و هیچ اطلاعات دیگری از راه اندازی مجدد سیستم ارائه نشده است. کارمندان هتل نیز ناامید شده اند زیرا سیستم گزارش TM-30 نیز مدتی است که از دسترس خارج شده است.

مقامات ادعا می كنند كه تسهیل در آوردن كاركنان ماهر برای شركتهای خارجی و اقامت بازنشستگان کشورهای غربی در تایلند موجب رونق اقتصادی می شود كه سال گذشته بیشترین انقباض خود را در بیش از دو دهه گذشته تجربه كرده است. طبق گزارش بانک مرکزی تایلند، رشد تولید ناخالص داخلی تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ به سطح قبل از دوره کرونا نخواهد رسید.

گفته می شود، یک چارچوب دقیق برای افزایش سرمایه گذاری و گردشگری ظرف یک ماه به هیئت اقتصادی دولت پیشنهاد خواهد شد. این برنامه ها شامل بهبود مقررات مربوط به مهاجرت، درخواست ویزا و مجوز کار برای کارشناسان خارجی است، همچنین گزارش محل اقامت هر ۹۰ روز جزو مواردی است که در نظر گرفته خواهد شد.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.