اعتراضات روزانه در سراسر تایلند تا زمان استعفای نخست وزیر ادامه خواهد داشت

به اشتراک بگذارید:

فعالان ضد دولتی تایلند وعده داده اند که اعتراضات هر روز در سراسر کشور برگزار می شود و تا زمان استعفای نخست وزیر ادامه خواهد داشت. سومبات بونگام آنونگ و ناتاووت سایکوار، رهبران معترضین این بیانیه را در پایان تجمع مسالمت آمیز «کاروان ماشین‌ها» که در پاتوم تانی به پایان رسید، اعلام کردند.

این تجمع در تقاطع کاستسارت در نزدیکی دانشگاه کاستسارت آغاز شده بود. به گزارش بانکوک پست، هزاران خودرو در کاروان اعتراضی شرکت کرده و ۵ ساعت از پایتخت به پاتوم تانی رانندگی کردند. قبل از شروع کاروان، سومبات برنامه اعتراضات روزانه در سراسر کشور را اعلام کرد و افزود که گردهمایی‌ها عصرها برگزار می شود تا مردم بتوانند بعد از کار در آنجا شرکت کنند.

رهبران معترضین در سخنرانی پایانی تأیید کردند که اعتراضات در ایستگاه متروی هوایی آسوک هر روز از ساعت ۴ بعد از ظهر آغاز شده و تا ۸ عصر ادامه خواهد داشت و این روند تا استعفای نخست وزیر پرایوت چان و چا ادامه خواهد داشت. سومبات گفت، محل تجمعات استانی توسط سازمان دهندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

ناتاووت نیز خواستار استعفای نخست وزیر شده و افزود که باید جایگزین وی منصفانه انتخاب شود. او می گوید امیدوار است فشارهای فزاینده ناشی از اعتراضات روزانه باعث شود تا نخست وزیر چاره ای جز استعفا در حدود ۲ هفته دیگر نداشته باشد.


بیشتر بخوانید:





0 0 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.