ظرفیت تخت‌های مراکز قرنطینه در بانکوک افزایش می‌یابد

به اشتراک بگذارید:

شهرداری کلانشهر بانکوک روز چهارشنبه (۱۶ فوریه) اعلام کرد، بانکوک به منظور مقابله با افزایش موارد ابتلا به کویید ۱۹ تعداد یک هزار تخت به مراکز قرنطینه خود اضافه خواهد کرد که دستور العمل آن به تمامی ۵۰ دفتر منطقه‌ ای ارسال شده است.

این مراکز به کاهش تعداد موارد بیماران مبتلا در بیمارستان ها کمک می کند و فشار را بر کل سیستم بهداشتی کاهش می دهد. افرادی که تست کرونای آنها مثبت است اما علائم جدی ندارند در این مراکز درمان می شوند.

اسوین کوان‌موانگ، فرماندار بانکوک، گفت؛ در مجموع حدود ۴۵ درصد از ۳ هزار و ۵۰۰ تخت در حال حاضر موجود، در پایتخت مستقر است. اوگفت، هیچ فرد مبتلا به ویروس در خانه های خود بدون درمان باقی نمانده است. بانکوک از نظر تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در همه استان ها پیشتاز است. از اول ژانویه که نوع اومیکرون برای اولین بار شناسایی شد، بانکوک ۶۲ هزار و ۹۵۴ مورد درگیر با این سویه را گزارش کرده است.

بر اساس آخرین گزارش ستاد مدیریت وضعیت کووید ۱۹ (CCSA) در صبح روز پنجشنبه (۱۷ فوریه)، تایلند طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد مرگ و میر ناشی از کرونا و ۱۷ هزار و ۳۴۹ مورد ابتلا ثبت کرده است. از کل تعداد مبتلایان، ۲۴۵ مورد از آنها وارداتی بوده و در بین مسافران ورودی شناسایی شده است.

از زمان شروع همه‌گیری در اوایل سال ۲۰۲۰، ۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۴۱۱ مورد ابتلا به کووید ۱۹ در کشور ثبت شده است که از این تعداد ۴۳۲ هزار و ۹۷۶ مورد در سال جاری بوده است و تاکنون ۲ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۸۱۲ مورد بهبود یافته است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.