بیلبورد تبلیغاتی اپلیکیشن دوستیابی در تایلند خبر ساز شد

به اشتراک بگذارید:

نماینده یک گروه حمایت از حقوق زنان در استان ناکون راچاسیما درشمال شرقی تایلند، تبلیغ یک اپلیکیشن دوستیابی را بی احترامی به زنان توصیف کرده است.

چانیانوت سوراچات گفت، واژه «خوشمزه» فقط باید در مورد غذا به کار رود، اما در بیلبورد تبلیغاتی در مورد زنان استفاده شده است که مناسب نیست. من شخصاً فکر می کنم که این تبلیغ به زنان بی احترامی می کند.

چندین بیلبورد تبلیغاتی اپلیکیشن دوستیابی تیندر در ناکون راچاسیما، منطقه‌ای که به طور محلی به عنوان کورات شناخته می‌شود، نصب شده است.

روی بیلبوردها یک سوال دو گزینه‌ای مطرح شده است: «چه چیزی در کورات خوشمزه است؟» گزینه اول: «نودل سرخ شده کورات»، گزینه دوم:‌ یا «خانم های کورات». کنار «خانم‌های کورات» یک علامت تیک سبز رنگ و در کنار «نودل سرخ شده کورات» علامت ضربدر گذاشته شده است که ضاهراً طراح سوال جواب این سوال را (از دید طراح سوال) نیز فاش کرده است.

چانیانوت افزود که این تبلیغ همچنین به این معناست که نودل سرخ شده کورات خوشمزه نیست و به وضوح غذا‌های کورات را تحقیر می کند.

به گفته چانیانوت، نودل‌های کورات به قدری خوشمزه هستند که حتی در شعار استان نیز به چشم می خورند: «سرزمین زنان شجاع، ابریشم عالی، نودل سرخ شده کورات، پارک تاریخی پیمای و سفال دان کوئیان».

وی گفت که امیدوار است مسئولین این اپلیکیشن به حساسیت این موضوع پی برده و برای رضایت همه‌ی مردم بیلبوردها را پایین بیاورند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.