بازگشایی پاتایا به روی گردشگران خارجی ممکن است به تعویق بیفتد

به اشتراک بگذارید:

پاتایا به احتمال زیاد برنامه بازگشایی خود را به تعویق می اندازد زیرا تایلند ممکن است نتواند واکسیناسیون کافی را تا سه ماهه چهارم انجام دهد.

شورای گردشگری استان چونبوری فاش کرد که طرح بازگشایی دو منطقه در ماه سپتامبر برای گردشگران بین المللی ممکن است به تاخیر بیفتد زیرا این کشور با کمبود شدید واکسن روبرو است.

این شورا گفت، اگر استان نتواند مصونیت گله را تا مهلت مقرر ایجاد کند، ممکن است طبق برنامه پیش بینی شده بازگشایی نشود. حتی در صورت باز شدن مجدد، در صورت وجود موارد بالای کرونایی، هیچ گردشگری از مناطق باز شده دیدن نمی کند.

در سال ۲۰۱۹، چونبوری از ۱۸/۶ میلیون بازدید کننده ۲۷۶ میلیارد بات درآمد گردشگری دریافت کرد. با شیوع ویروس کویید ۱۹ در سال گذشته، درآمد به ۶۶ میلیارد بات و تعداد گردشگران به ۶/۹۷ میلیون نفر کاهش یافت.

شورا افزود، حتی در شرایطی که پوکت به طور کامل برای خارجیان واکسینه شده بازگشایی شده است، اقدامات سختگیرانه و تقاضای کم در مراحل اولیه به این معنی است که بسیاری از مغازه ها، رستوران ها و اماکن تفریحی بسته هستند. این امر مسافران را برای برنامه‌ ریزی سفر به تایلند منصرف می کند.

تایلند طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸/۹۰۱ مورد جدید و ۱۴۷ مورد مرگ و میر ناشی از کرونا ثبت کرده است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.