پوکت باز شد! بازگشایی پوکت و نگرانی جدی مردم محلی در این جزیره

به اشتراک بگذارید:

طرح به اصطلاح Sandbox پوکت برای بازگشایی این جزیره و مراحل اولیه و آزمایشی بازگشایی مرز‌های کشور امروز اول ژوئیه در میان امید و نگرانی‌ها آغاز به کار کرد.

از آنجایی که کسب و کار‌‌‌‌‌های محلی متکی به گردشگری انتظار دارند که رونق عظیمی در اقتصاد محلی ایجاد کنند، از طرف دیگر بسیاری از مردم این جزیره نگران آن هستند که طرح حمایتی گردشگری منجر به شیوع مجدد کویید ۱۹ شود.

انتظار می رود حدود ۱۰۰ هزار گردشگر خارجی در سه ماهه سوم سال جاری از ژوئیه تا سپتامبر از پوکت دیدن کنند که درآمد بالغ بر ۸/۹ میلیارد بات به این کشور به ارمغان خواهد آورد.

در ماه جاری، در مجموع ۴۲۶ پرواز به همراه ۸/۲۸۱ مسافر ورودی به این جزیره وارد خواهند شد. به گفته سخنگوی ستاد مدیریت وضعیت کرونا امروز در مجموع ۲۴۹ گردشگر تحت طرح بازگشایی پوکت از مقاصد قطر، ابوظبی و اسرائیل وارد کشور خواهند شد. این گردشگران حداقل ۱۴ روز خود را در پوکت سپری خواهند کرد و طی آن دو آزمایش کرونا انجام خواهند داد تا اطمینان حاصل شود که آنها عاری از ویروس هستند.

امروز نخست‌وزیر پرایوت چان او چا در پوکت خواهد بود تا از ورود گردشگران خارجی به فرودگاه بین المللی پوکت استقبال کرده و از ایست بازرسی امنیتی بازدید کند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.