باغ استوایی نونگ نوچ در استان چونبوری

به اشتراک بگذارید:

باغ استوایی نونگ نوچ (Nong Nooch Tropical Garden) یک باغ گیاه‌شناسی می‌باشد که در کشور تایلند و استان چونبوری واقع است، که دارای انواع گونه‌های گیاهی و درختان کوچک و بزرگ می‌باشد که می‌توان به معروف‌ترین آن‌ها: گل ارکیده و نخل‌های تایلندی اشاره کرد.

اینجا باغی است که در آن ترکیب جذابی از زیبایی طبیعی، فرهنگ تایلندی و تفریحات خانوادگی را کشف می کنید. در بین باغچه هایی که به زیبایی هر چه تمام تر گل آرایی شده اند گردش و نمایش دل انگیز گل های استوایی رنگارنگ را تحسین کنید. همانطور که سرمست از عطر گل ها و چمن های تازه هستید تفریحاتی مثل دوچرخه سواری، فیل سواری و قایق سواری انتظارتان را می کشند. سوار یک قایق پارویی شوید و به دل دریاچه بزنید تا باغ شناور جذاب در جلوی چشمنتان ظاهر شود. حتی می توانید تور اتوبوس گردی داشته باشید، ریلکس و راحت بر روی صندلی اتوبوس بنشینید و تا می توانید از این همه زیبایی لذت ببرید.

برای رسیدن به این باغ دل فریب باید از پاتایا ۴۰ دقیقه به سمت جنوب بروید، می توانید تاکسی و یا راننده شخصی کرایه کنید تا خودتان را به یکی از دل انگیزترین باغ های دنیا برسانید. این باغ هر روز باز است و هرینه ورودی اش شامل تماشای نمایش های فرهنگی آن هم می شود. در باغ رستوران هایی هست که غذاهای چینی، هندی و تایلندی سرو می کنند. بدون شک می توانید یک آخر هفته خوبی را در کنار خانواده در این پارک سپری کنید.

تصاویر
موقعیت باغ





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.