بانکوک رتبه نخست برای دیجیتال نومدها را در آسیا کسب کرد

به اشتراک بگذارید:

طبق مطالعات انجام شده توسط وبسایت Resume.io، سازنده رزومه آنلاین مستقر در هلند، بانکوک محبوب ترین شهر آسیا برای دیجیتال نومدها است و به لطف اینترنت و هزینه های زندگی در رتبه چهارم جهانی قرار گرفت.

دیجیتال نومدها به کسانی گفته می شود که عملاً جای ثابتی (خانه) برای زندگی ندارد و از طریق اینترنت و تکنولوژی و با استفاده از لپ تاپ، اغلب در کافی شاپ ها، فضای کار مشترک و کتابخانه های عمومی در هر جایی کار و کسب درآمد می‌کنند.

در این مطالعه ونکوور در کانادا، نیویورک و لندن سه مکان برتر برای دیجیتال نومدها و دبی در امارات رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

رتبه بندی با تجزیه و تحلیل داده های موقعیت جغرافیایی تقریباً ۹۰ هزار پست اینستاگرام با برچسب digitalnomad و شاخص هزینه زندگی، تعیین شده است.

رولف باکس، متخصص محتوا در Resume.io، گفت که بانکوک کاملاً با سبک زندگی نومدها سازگار است. وی گفت؛ بانکوک با هزینه های زندگی ارزان، حمل و نقل آسان و آب و هوای گرم، یک بسته کاملاً مناسب برای نومدها می‌باشد.

آقای باکس گفت: تایلند با افزایش جذابیت خود برای دیجیتال نومدها، از جمله افتتاح بیشتر فضای کار مشترک، ارائه گزینه های اقامتی کوتاه مدت برای آنان و ایجاد یک مرکز اطلاعاتی آنلاین به عنوان راهنما برای دیجیتال نومدها، می‌تواند از این فرصت استفاده کند.






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.