تایلند در حال برنامه ریزی برای برگزاری جشن بازگشایی کشور است

به اشتراک بگذارید:

وزارت گردشگری و ورزش تایلند در حال برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت در بانکوک و پوکت با بودجه ۵۰۰ – ۶۰۰ میلیون باتی است. در این کنسرت ها آندریا بوچلی (Andrea Bocelli) خوانندهٔ مشهور اهل ایتالیا و خواننده تایلندی لالیسا مونابان معروف به لیسا حضور خواهند داشت.

پیپات راچاکیتپراکان، وزیر گردشگری و ورزش تایلند می‌گوید، دعوت از دو هنرمند به کشور فراتر از ارزش اقتصادی است، به ویژه لالیسا مونابان خواننده جوان کِی پاپ تایلندی که الهام بخش بزرگی برای جوانان کشور است.

او همچنین تأیید کرد که لالیسا مونابان در پوکت در پل ساراسین اجرا خواهد کرد، در حالی که آندریا بوچلی در بانکوک در میدان بزرگ سنم لوآنگ اجرا می کند. دولت و بخش خصوصی با صرف ۲۰۰ میلیون بات از این رویداد حمایت می کنند. بقیه بودجه از حامیان خصوصی تامین خواهد شد. اداره گردشگری تایلند از هنرمندان خواسته است تا این مراسم را به عنوان بخشی از جشن سال نو اجرا کنند و منتظر است تا از عوامل هنرمندان جواب نهایی را دریافت کنند.

پیپات افزود؛ پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از کویید ۱۹ نیز باید در نظر گرفته شود و باید در مورد تعداد مخاطبان مجاز و سایر پروتکل های ایمنی و بهداشتی برای چنین رویدادهای بزرگ هنگامی که ما هنوز در حال مبارزه با شیوع کرونا هستیم، با وزارت بهداشت عمومی گفتگو کنیم.

ستاد مدیریت وضعیت کویید ۱۹ به تازگی اعلام کرده است که بازدیدکنندگان واکسینه شده از کشورهای منتخب می توانند از اول نوامبر بدون قرنطینه وارد کشور شوند. این بازدیدکنندگان همچنین به جای اینکه به مناطق خاصی از کشور محدود شوند، اجازه دارند به هر کجا که می خواهند سفر کنند. علاوه بر این، بانکوک طرحی را تصویب کرده است که اجازه می دهد رویدادهای تجاری با ظرفیت ۵۰۰ شرکت کننده یا کمتر برگزار شود.

در همین حال، وزارت بهداشت تایلند صبح امروز (۱۶ اکتبر) اعلام کرد که ۱۰ هزار و ۶۴۸ مورد جدید کرونایی و ۸۲ مورد مرگ و میر ناشی از این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است که ۱۱۱ نفر از مبتلایان جدید در زندان‌های این کشور شناسایی شده است.


بیشتر بخوانید:





5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.