بیلبورد تبلیغاتی فروش گذرنامه در بانکوک جنجال آفرین شد

به اشتراک بگذارید:

وزیر کشور تایلند، آنوتین چارنویرکول، خواستار تحقیقات فوری در مورد منشأ بیلبورد تبلیغاتی فروش گذرنامه و ملیت شده است که در تقاطعی در منطقه هوآی‌کوانگ بانکوک نصب شده است. کاربران اینترنتی با مشاهده بیلبورد نگرانی‌ها در مورد امنیت ملی را مطرح کرده‌اند.

این تحقیقات بخشی از اقدامات آنوتین برای تشدید مبارزه علیه مراکز جرم و حفاظت از وجهه کشور و اعتماد عمومی است.

سخنگوی وزارت کشور، ترایسولی ترایسارانکول، روز دوشنبه (۲۲ ژوئیه) اعلام کرد که آنوتین از پست‌های شبکه‌های اجتماعی که بیلبورد تبلیغاتی چینی زبان فروش گذرنامه و ملیت‌های چندین کشور را فاش و مورد انتقاد قرار داده بودند، مطلع شده است.

آنوتین، که همزمان معاون نخست‌وزیر نیز هست، دستور حذف فوری بیلبورد و تحقیقات کامل را صادر کرده است. در صورت کشف تخلف، تحقیقات برای شناسایی و مجازات مجرمان ادامه خواهد یافت.

این بیلبورد در زمان انتشار این خبر توسط مسئولان برداشته شده بود.

ترایسولی گفت، در حالی که دولت سیاست‌هایی برای تقویت گردشگری با آسان‌تر کردن ورود خارجی‌ها به تایلند اعمال می‌کند، باید تمرکز بیشتری بر غربالگری ورودها برای جلوگیری از استفاده مجرمان از تایلند به عنوان پایگاهی برای فعالیت‌های غیرقانونی داشته باشد.

پیام روی بیلبورد اخذ گذرنامه قانونی در عرض ۳۰ روز به همراه فهرست قیمت پاسپورت کشورهایی مانند اندونزی، وانواتو، کامبوج و ترکیه را ارائه می‌کرد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.