نهاد گردشگری تایلند به دنبال اجرایی کردن طرح ۷+۷ است

به اشتراک بگذارید:

علیرغم شیوع گسترده کووید ۱۹ در تایلند که از مرز ۲۰ هزار نفر در روز و عبور از مرز ۵۰۰ مورد کرونایی در هفته در جزیره پوکت، نهاد گردشگری تایلند انتظار دارد که طرح ۷+۷ را در ماه آگوست به طور رسمی اجرا کند.

بسیاری از طرح های اصلی به سبک سند باکس پوکت برای بازگشایی مقاصد گردشگری تایلند به روی مسافران خارجی به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ و ممنوع شدن سفرهای داخلی به تعویق افتاده است، اما نهاد گردشگری تایلند هنوز امیدوار است طرح ۷+۷ خود را به بازار عرضه کند.

طرح ۷+۷ طرح گردشگری است که به گردشگران ورودی این اجازه را می دهد که ۷ روز اول خود را در جزیره پوکت سپری کنند و سپس ۷ روز بعدی از دوره مشاهده ۱۴ روزه را در یکی از ۹ مکان تعیین شده که توسط نهاد گردشگری تایلند انتخاب شده است و اکنون از ستاد مدیریت وضعیت کووید ۱۹ درخواست تأیید می کند، سپری کنند.

طبق برنامه نهاد گردشگری تایلند، انتظار می رود این طرح در ماه جاری برای جزیره سامویی، جزیره پن یا و جزیره تائو در سورات تانی، کائو لک، جزیره یائو یای و جزیره یائو نویی در پن یا، جزیره پی پی، ساحل رایله و جزیره نگای در کرابی، اجرایی شود.

آقای تاناکورن منشی وابسته به دفتر نخست وزیری گفت؛ طرح سند باکس پوکت موفق آمیز بوده و از زمان افتتاح آن بیش از ۲۰ هزار گردشگر خارجی را به خود جذب کرده و درآمد بیش از یک میلیارد باتی را به این استان به ارمغان آورده است. آمریکا بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را داشته و پس از آن انگلستان، اسرائیل، آلمان و فرانسه دیگر کشور‌هایی هستند که بیشتر تعداد گردشگران را داشته اند.

در همین حال، ستاد مدیریت وضعیت کویید ۱۹ امروز ۲۱ هزار و ۱۵۷ مورد جدید کرونایی و ۱۸۲ مورد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را گزارش کرده است. از آخرین و شدیدترین موج ویروس کرونا در تایلند که از اول آوریل به ثبت رسید، این کشور شاهد ۸۹۹ هزار و ۴۵۱ مورد کرونایی بوده است که در حال حاضر ۲۱۰ هزار و ۹۳۴ نفر از آنها تحت درمان هستند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.