تبدیل شدن تایلند به بهترین مقصد تولید برای شرکت های تایوانی

به اشتراک بگذارید:

هیئت سرمایه گذاری تایلند (BOI) اعلام کرد که تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی تایوانی برای بیش از ۳۰ پروژه به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد بات در هشت ماه اول سال جاری درخواست سرمایه گذاری کرده اند.

ناریت تردستیراسوکدی، دبیر کل هیئت سرمایه گذاری تایلند روز چهارشنبه (۶ سپتامبر) گفت که در چند سال گذشته، تایلند به مقصدی جذاب برای تولیدکنندگان تایوانی برای ایجاد خطوط تولید تبدیل شده است.

وی گفت که به لطف زیرساخت‌های جامع تایلند، سیاست‌های تشویق سرمایه‌گذاری، فضای موجود برای توسعه آینده و نیروی کار ماهر، شرکت‌های تایوانی توانستند کارخانه‌هایی را برای بردهای مدار چاپی (PCB)، لپ‌تاپ، حسگرهای هوشمند برای اینترنت اشیاء، سیستم‌های جاساز و دستگاه‌های قابل پوشش ایجاد کنند.

ناریت افزود که تولیدکنندگان تایوانی همچنین باور دارند که تایلند پتانسیل تولید مؤلفه‌های الکترونیکی مرتبط با فناوری نازک ویفر (در حوزه الکترونیک، ویفر یا به عبارت دیگر برش یا زیرلایه نیز نامیده می‌شود، به معنای یک برش نازک از یک ماده نیمه‌رسانا مانند سیلیکون بلوری است که در ساخت تراشه‌های الکترونیکی و در فتوولتائیک برای تولید سلول‌های خورشیدی به کار می‌رود.) را نیز دارا می‌باشد.

تایوان پیشرو جهانی در صنعت الکترونیک است و بیش از ۶۵ درصد از بازار جهانی نیمه هادی ها و ۳۵ درصد از بازار PCB را بر عهده دارد.

از ۲۰ تولیدکننده برتر لوازم الکترونیکی تایوان، ۱۰ شرکت از جمله WUS PCB، Apex، Dynamic Electronics، Gold Circuit و APCB تاکنون در تایلند سرمایه گذاری کرده اند.

ناریت افزود که سازندگان PCB از ژاپن و چین نیز به سرمایه گذاری در تایلند چشم دوخته اند که این کشور را به بزرگ ترین مرکز تولید PCB در آسه آن تبدیل می کند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.