تحریم فود پاندا در پی اخراج کارمندی که در تجمعات ضد دولتی شرکت کرده بود

به اشتراک بگذارید:

امروز یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تحویل غذا در بانکوک به کار کارمندی که در اعتراضات ضد دولتی شرکت کرده بود، خاتمه داد. اقدام این شرکت باعث خشم و عصبانیت مردم در اینترنت شد.

مردم و مشتریان شرکت فود پاندا با راه‌اندازی هشتگ BanFoodpanda# اقدام به تحریم این شرکت نموده‌اند که این هشتگ از دیروز با بیش از ۱/۲ میلیون توییت آغاز شده است. بسیاری از مشتریان ادعا کرده اند که آنها حسابهای خود را پاک کرده و اپلیکیشن فود پاندا را از تلفنهای خود حذف کرده اند. کاربری دیگر در توئیتر ادعا کرده است که قابلیت حذف حساب در اپلیکیشن فود پاندا از بین رفته است.

به دنبال اعتراضات مردمی برای تحریم این شرکت، فود پاندا با عذرخواهی به دلیل “واکنش عجولانه” خود پاسخ داد؛ این شرکت از هرگونه ناامیدی ناشی از بیانیه قبلی متاسف است و قول داد که وضعیت را بیشتر بررسی کند.

دیروز ۱۸ ژوئیه، هزاران نفر از معترضین دولت تایلند، علیرغم وجود محدودیت‌های حداکثری کرونایی، به خیابان‌های بانکوک آمده و با نیروهای امنیتی درگیر شدند. معترضین تایلندی خواستار استعفای نخست وزیر این کشور و البته قطع بودجه سلطنتی و نظامی تایلند شدند.

معترضین نسبت به عدم تأمین بودجه کافی برای خرید واکسن، افزایش نرخ مرگ و میر ناشی از کرونا و البته تداوم تعطیلی کسب و کارها در راستای مقابله با کرونا به خیابان‌ها آمدند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.