دهکده توریستی پالیو کائو یای در استان ناکون راچتاسیما

به اشتراک بگذارید:

پالیو کائو یای (Palio Khao Yai) در اصل یک مرکز خرید خوش منظره است که به حالت دهکده ساخته شده است. این مکان در ۲۲۰ کیلومتری شمال شرقی بانکوک، در جاده تانارات و در نزدیکی هتل و استراحتگاه جولدیس کائو یای (Juldis Khao Yai Resort And Spa) واقع شده است.

پالیو با مضمون دهکده توسکانی (دهکده رویایی در ایتالیا) ساخته شده است. فروشگاه‌ها و کوچه‌های لابه‌لای این مغازه‌ها با معماری به سبک ایتالیایی طراحی و اجرا شده‌اند که دقیقا حال و هواهی دهکده توسکانی را دارد که با منظره زیبا و رویایی، بازدیدکنندگاه را وادار میکند که همیشه دوربین به دست و در حال عکاسی باشند.

دهکده پالیو با مغازه‌های کوچک خود انواع مختلفی از محصولات را در خود جای داده است. از جمله، لوازم تزئینی، انواع پوشاک، لوازم جانبی، لوازم صوتی و تصویری، مغازه های سوغاتی، سبزیجات ارگانیک، داروخانه‌ها، کتابفروشی‌ها، رستوران‌ها با طراحی ایتالیایی وغیره هر فروشگاه به سبک خاصی طراحی و اجرا شده‌اند. مکان‌هایی مانند پارک‌های کوچک، فواره‌های زیبا، فضای باز چند منظوره برای نمایش و فعالیت های دیگرنیز وجود دارد که می‌توانید در آنجا نشسته و استراحت کنید.

ایده سازندگان و توسعه دهندگان این دهکده و یا مرکز خرید این بود که جذابیت توسکانی ایتالیا را به قلب سبز تایلند برسانند. هر دو مکان، دارای آب و هوای خنک و آفتابی هستند و هر دو جزو مناطق تولید شراب هستند که نتیجتا توسعه دهندگان پالیو در روند پر تنش خود توانسته‌اند چیزی بسیار شبیه توسکانی و مدرن را به اجرا در بیاورند.

ساعات کاری پالیو کائو یای: روزانه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است

تصاویر
موقعیت جغرافیایی





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.