تایلند تعطیلات عمومی سونکران را افزایش می‌دهد

به اشتراک بگذارید:

طبق اعلام روزنامه سلطنتی تایلند، بخش مالی و اقتصادی تایلند قرار است از تعطیلات عمومی اضافی بهره‌مند شود. تعطیلات ویژه بخشی از فعالیت دولت برای تسهیل انعطاف پذیری سفر و تحریک بخش گردشگری، خدمات و اقتصاد کلی در طول جشنواره سونکران است.

آخرین اطلاعیه روزنامه سلطنتی تایلند نشان می دهد که بانک مرکزی تایلند، با تائید و امضای رئیس بانک مرکزی، با تعطیلات اضافی برای موسسات مالی موافقت کرده است. روزنامه کائوسود گزارش داد که این تعطیلات ویژه برای حمایت از سیاست دولت برای ترویج سفرهای داخلی و رشد اقتصادی در طول سال نو تایلند مطرح شده است.

با تصویب هیئت دولت، روز جمعه ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ به عنوان روز تعطیل اضافی برای مؤسسات مالی خواهد بود. این تدبیر می‌تواند یک آخر هفته چهار روزه را ایجاد کند و به شهروندان تایلندی فرصت سفر و شرکت در همه جشنواره‌های سونکران را فراهم کند که به نوبه خود می‌تواند اقتصاد کشور را تحریک کند.

در اخبار مرتبط، پس از به رسمیت شناختن سونکران توسط یونسکو به عنوان یک میراث فرهنگی ناملموس، سازمان گردشگری تایلند برنامه‌هایی را برای جشنواره جهانی سونکران در سراسر کشور اعلام کرد. این جشن با هدف به نمایش گذاشتن سنت‌ها و فعالیت‌های محلی مرتبط با جشنواره در سراسر استان‌ها و مناطق کشور برگزار می شود.

مسیر به رسمیت شناخته شدن سونکران توسط یونسکو در سال ۲۰۲۰ آغاز شد که دولت درخواست خود را به این سازمان ارائه کرد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.