جشن سونکران تایلند، امسال پرهیجان‌تر از قبل برگزار خواهد شد

به اشتراک بگذارید:

بانکوک که در حال آماده شدن برای جشنواره سونکران امسال است، به عنوان بخشی از ترویج قدرت نرم تایلند توسط دولت برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود بیش از هر زمان دیگری پرهیجان‌تر باشد.

آقای چادچارت سیتیپانت، شهردار بانکوک روز چهارشنبه ۲۸ فوریه گفت: سونکران امسال شهر بانکوک با شکوه خواهد بود زیرا سازمان گردشگری تایلند (TAT) قصد دارد این جشن را به بخشی از سیاست ارتقای قدرت نرم دولت تبدیل کند.

او پس از جلسه‌ای که توسط مسئولان کلانشهر بانکوک برای بحث در مورد آمادگی‌های شهر برای جشنواره ای که در تاریخ ۱۰ تا ۱۸ آوریل در بانکوک برگزار می شود، صحبت کرد.

آقای شهردار گفت که جاده کائو‌سان (Khao San Road) به عنوان مرکز اصلی سونکران در بانکوک تعیین می شود و با خیابان راچادامنوئن کلانگ (Ratchadamnoen Klang Avenue) و سانام لوانگ (Sanam Luang) – که توسط سازمان گردشگری برای میزبانی مراسم “Maha Songkran World Water Festival 2024” در پایتخت انتخاب شده اند، مرتبط خواهد شد. این جشنواره توسط سازمان گردشگری در تاریخ ۱۱ تا ۱۵ آوریل در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کابینه دولت در ۲۰ فوریه پیشنهاد اختصاص ۱۰۴/۸۷ میلیارد بات از بودجه مرکزی دولت برای تأمین مالی جشنواره سونکران را تصویب کرد که می تواند بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر تایلندی و خارجی را به خود جذب کند.

طبق گزارش سازمان گردشگری، انتظار می‌رود که جشنواره امسال به ایجاد حدود ۳/۱۲ میلیارد بات درآمد مرتبط با گردشگری کمک کند و آن را به یکی از ۱۰ جشنواره برتر جهان تبدیل کند.

آقای چادچارت گفت که شهرداری قصد دارد یک مرکز خدماتی برای کمک به مسافران در طول دوره جشنواره راه اندازی کند. او همچنین گفت: با اداره پلیس کلانشهر بانکوک برای مدیریت ترافیک در مکان‌های جشن و تضمین امنیت عمومی همکاری نزدیکی خواهد داشت.

او گفت که گشت‌های امنیتی همچنین در مناطقی که مناطق حادثه خیز یا مستعد جرم محسوب می شوند، افزایش خواهند یافت، در حالی که تعدادی از نیروهای امنیتی با استقرار سریع در آماده باش خواهند بود تا بتوانند سریعا به هر گونه حادثه احتمالی واکنش نشان دهند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.