جاعل چینی گذرنامه در بانکوک دستگیر شد

به اشتراک بگذارید:

به گزارش پلیس تایلند، رهبر یک باند جعل پاسپورت که برای فرار از دستگیری در کشور خود، به تایلند گریخته بود، در منطقه ساتورن بانکوک دستگیر شد.

پانتانا نوتچانارت، معاون اداره مهاجرت تایلند روز چهارشنبه (۲۹ می) گفت، پلیس مهاجرت مظنونی را که به نام «چوون» شناسایی شده است در کاندویی در خیابان سوان پلو در بانکوک دستگیر کرد.

این مظنون تحت حکم بازداشتی که در ۱۷ آوریل توسط دادگاه کیفری صادر شده بود، به اتهام جعل پاسپورت و استفاده از آن تحت تعقیب بود. او ادعا می‌کرد که تابعیت سورینام (کشوری در شمال آمریکای جنوبی) را دارد، اما بعد از تحقیقات پلیس مشخص شد که او شهروند چینی است.

اداره مهاجرت قبلاً متوجه شده بود که یک باند خارجی در حال جعل پاسپورت و کمک به ورود غیرقانونی افراد به کشور است.

به گفته پلیس، آقای چوون مدارکی را تولید کرده بود که نشان می داد او مستاجر کاندویی است که در آن دستگیر شده است. اسنادی از جمله گواهینامه رانندگی، دفترچه‌های بانکی و کپی گذرنامه‌ها در داخل اتاق وی پیدا شده است.

در میان مدارک توقیف‌شده یک پاسپورت تایوانی به نام آقای چوون بود که بعد از بررسی با مقامات تایوانی مشخص شد که این پاسپورت جعلی است.

اداره مهاجرت با مقامات چینی هماهنگ شده است تا سوابق آقای چوون را بررسی کنند. پلیس تایید کرد که او یک تبعه چینی است که به دلیل رهبری یک باند جعل پاسپورت تحت تعقیب است. او با استفاده از پاسپورت‌های جعلی به کشورهای دیگر گریخته و سپس وارد تایلند شده است.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.