جشنواره‌های تایلند در نقش محرک اصلی صنعت گردشگری

به اشتراک بگذارید:

سوراپونگ سوبونگلی، دبیر کمیته ملی استراتژی قدرت نرم اخیراً گفت، تایلند می تواند از جشن‌های منحصر به فرد خود به عنوان یکی دیگر از جاذبه‌های این کشور برای جذب بیشتر گردشگران خارجی استفاده کند.

آقای سوراپونگ گفت که جشنواره‌های متنوع تایلند به جذابیت کلی این کشور از جمله غذاهای معروف، فرهنگ متنوع و جاذبه‌های گردشگری، می افزایند.

او با اعتراف به اینکه تلاش‌های قبلی برای ارتقای قدرت‌های نرم تایلند به دلیل برنامه‌ریزی‌های ناکافی شکست خورده بود، گفت: «اکنون مدیریت را اصلاح می‌کنیم تا درآمد بیشتری تولید شود».

وی گفت، برای دستیابی به این هدف، کمیته او با نهادهای مربوطه برای ترویج جشن‌های سنتی و رویدادهای فرهنگی در سراسر کشور همکاری خواهد کرد. او گفت که این نه تنها فرهنگ تایلندی را به نمایش می گذارد، بلکه اقتصاد خلاق این کشور را نیز تقویت خواهد کرد.

او گفت که این طرح بخش دولتی و هم بخش خصوصی را برای مشارکت فعال تشویق خواهد کرد و ایجاد کمیته‌های قدرت نرم استانی نیز در دست بررسی است.

وی افزود: “ما می خواهیم تایلند به کشور جشنواره‌ها تبدیل شود. ما می‌خواهیم جشن‌هایمان، خارجی‌ها را به بازدید از تایلند تشویق کند و در عین حال اطمینان حاصل کنیم که مردم محلی به طور فعال در مدیریت قدرت نرم شرکت دارند.”

اگرچه سوراپونگ اعتراف کرد که تأخیر در تخصیص بودجه چالش‌هایی را برای برگزاری جشن‌ها ایجاد می‌کند، به خصوص جشن سونکران سال جاری، اما کمیته او موضوع را بررسی خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که رویدادها با استانداردهای بین‌المللی هماهنگ هستند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.