بانکوک جشنواره گردشگری تایلند ۲۰۲۴ را رونمایی کرد

به اشتراک بگذارید:

بانکوک از ۲۸ مارس تا یک آوریل در مرکز همایش ملی ملکه سیریکیت (QSNCC) میزبان جشنواره گردشگری تایلند ۲۰۲۴ خواهد بود که به نمایش بزرگی از میراث فرهنگی متنوع کشور و تعهد به گردشگری پایدار می‌پردازد. این جشنواره توسط نهاد گردشگری تایلند (TAT) برگزار می‌شود که پیش بینی می شود ۱۵۰ هزار بازدید کننده را به خود جذب کند.

این رویداد تحت عنوان “Zero Waste to Landfills”، تعهد تایلند را به شیوه‌های گردشگری دوستدار محیط زیست تقویت می کند. رئیس نهاد گردشگری تایلند، نقش جشنواره را در ترویج تجربیات گردشگری منطقه‌ای و سفرهای پایدار برجسته و تاثیر گذار اعلام کرد.

بازدیدکنندگان می‌توانند با فناوری پیشرفته که تجارب واقعیت مجازی ارائه می‌دهد مناطق مختلف را کاوش کنند. این جشنواره همچنین شامل اجراها، کارگاه‌ها و فرصت‌هایی برای تعامل با صنعتگران و فروشندگان محلی خواهد بود.

هدف کلیدی رویداد امسال، گردشگری پایدار است که تلاش‌هایی را برای دستیابی به صنعت گردشگری «کربن صفر» برجسته می‌کند. رویکرد نوآورانه جشنواره به مدیریت پسماند و پایداری محیط زیست نیز تلاش‌های گسترده‌تر تایلند برای آینده سبزتر در گردشگری را نشان می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۸ مارس تا اول آوریل در محل Queen Sirikit National Convention Center از این رویداد بازدید به عمل آورند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.