بانکوک برای جشن روز سنت پاتریک، سبز می شود

به اشتراک بگذارید:

بانکوک هفته آینده با سبز شدن بقیه شهر های جهان به آنها خواهد پیوست – اما این رنگ سبز هیچ ارتباطی با محیط زیست ندارد. بانکوک با نورپردازی معبد آرون (معبد سپیده دم) به رنگ سبز به «برنامه بین المللی سبزسازی ۲۰۲۱» خواهد پیوست که به مناسبت، بزرگداشت روز سنت پاتریک در روز چهارشنبه، ۱۷ مارس برگزار خواهد شد.

از دیگر ساختمانهای بانکوک که چهارشنبه از ساعت ۱۹ تا ۱۰ شب سبز می شوند می توان به مرکز فرهنگی تایلند، هتل کنراد (Conrad)، سفارت ایرلند در جاده وایرلس و All Seasons Place اشاره کرد.

روز سنت پاتریک یک جشن فرهنگی و مذهبی است که هر ساله در ۱۷ مارس برگزار می‌شود که طبق سنت‌ها تاریخ درگذشت سنت پاتریک (ح. ۳۸۵ – ح ۴۶۱)، مهمترین حامی ایرلند است. روز سنت پاتریک یکی از اعیاد مخصوص و تعطیلات ایرلندی‌ها است؛ که با مهاجرت و نفوذ آنها، به‌ویژه میکده‌های ایرلندی به اکثر کشورهای دیگر، بعد بین‌المللی به خود گرفته. در این جشن، مردها و زن‌های ایرلندی لباس‌های محلی سبز رنگ خود را پوشیده و نوشیدنی ملی محبوبشان را می‌نوشند و رقص محلی خود را اجرا می‌کنند.

جمهوری ایرلند از سال ۲۰۱۰ «برنامه جهانی سبز» را برپا می کند و از شهرهای سراسر جهان دعوت می کند تا در روز ملی خود به رنگ ملی ایرلند تغییر رنگ دهند.


بیشتر خوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.