امکان خرید مسکن با رمزارز در تایلند فراهم شد

به اشتراک بگذارید:

در میان رکود بازار املاک و محدودیت‌های سفر، توسعه دهندگان املاک در حال استفاده از ابزارهای دیجیتالی برای افزایش فروش مسکن به متقاضیان داخلی و خارجی و همچنین جذب نسل جدید خریداران هستند که مایل به خرید از طریق رمز ارزها هستند.

کرومچت ویپاپونگ، مدیر اجرایی شرکت توسعه دهنده AssetWise (ASW) گفت که این شرکت هفته گذشته با بیت کاپ، صرافی رمز ارز در تایلند، دست به کار شده‌اند تا خدمات مبادله ارز دیجیتال را برای خریداران خانه راه‌اندازی کنند.

وی گفت: ما می خواهیم علاوه بر پول نقد، تراکنش‌های بانکی و کارت‌های اعتباری، انواع کانال های انتقال پول داشته باشیم. وی افزود مشتریان ما می توانند از ارزهای رمزپایه برای پرداخت استفاده کنند که کارمزد آن نسبت به کارت‌های اعتباری تنها ۰/۲۵ درصد در مقایسه با ۲ – ۳ درصد، کمتر است.

آقای کرومچت گفت همکاری با بیت کاپ به آنها کمک خواهد کرد تا به بازار جدیدی – نسل جوان آشنا با پول دیجیتال – گسترش یابد. وی گفت: از هفته گذشته که شروع به کار کرده ایم، دو مشتری با استفاده از اتریوم پیش پرداخت ماهانه انجام داده اند که ما این مبلغ را به حساب بات خود مبادله کرده‌ایم.

بیت کاپ بزرگترین صرافی دیجیتال تایلند است که تعداد کاربران آن بیش از ۱/۵ میلیون نفر و حداکثر حجم معاملات آن بیش از ۱/۲ میلیارد بات در روز است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.