دستگیری سه شهروند کلمبیایی به دلیل سرقت از خانه‌های لوکس ساموت پراکان

به اشتراک بگذارید:

سه شهروند کلمبیایی، دو مرد و یک زن، به اتهام مجموعه‌ای از سرقت‌ها از خانه‌های لوکس در ساموت پراکان و استان‌های اطراف دستگیر شده‌اند.

به گفتهٔ فرمانده کل پلیس ساموت پراکان در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه (۹ سپتامبر). الکساندرو جیووان کوئلار پولیدو، هنری یفرسون دلگادو بوگوتا و خانم ماریسلا سیفوئنتس هرناندز با حکم بازداشتی که روز چهارشنبه توسط دادگاه استانی ساموت پراکان صادر شد به دلیل تبانی در سرقت تحت تعقیب قرار گرفتند.

مظنونان روز چهارشنبه در استان پاتوم تانی دستگیر شدند. از آنها یک دستگاه تویوتا ویوس با پلاک چون بوری، دو پلاک استان پراچواپ کیری کان، ابزار‌های سرقت، و پول نقد به ارزش۳۲/۷۰۰ بات به اسکناس‌های به ارز خارجی و ۱۰۰ اقلام دیگر کشف و ضبط شد.

پلیس در بازرسی صحنه گاوصندوقی را که شامل حدود ۲۰۰ هزار بات پول نقد، ۵۰۰ دلار آمریکا، ۵۰ هزار روپیه، گردنبند طلا، انگشترهای طلا و یک گردنبند الماس به ارزش حدود ۵۰۰ هزار بات را که به سرقت رفته بودند را نیز کشف کرد.

تصاویر دوربین های امنیتی این شهرک نشان می دهد که باند کلمبیایی در شب قبل از ورود به خانه مورد نظر وارد خانه دیگری نیز شده اند. در ۲ سپتامبر، همان باند به دو خانه دیگر در منطقه بانگ کائو در ساموت پراکان نیز وارد شده و دست به سرقت برده‌اند.

مظنونان در یک خانه اجاره‌ای در استان چونبوری اقامت داشتند که برای سرقت به استان ساموت پراکان و سایر استان های مجاور سفر می‌کردند.

منبع تصویر: بانکوک پست – عکس از Sutthiwit Chayutworakan


بیشتر بخوانید:






0 0 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.