ساحل چائو سامران در استان پتچابوری

به اشتراک بگذارید:

ساحل چائو سامران (Hat Chao Samran) تقریباً در ۱۵ کیلومتری مرکز شهر پتچابوری واقع شده است. شهرت و تاریخ آن به دوره آیوتایا بر می‌گردد که به عنوان مرکز تفریحی خانواده سلطنتی انتخاب شده بود.

در روایتی آمده است که پادشاه نارسوان بزرگ (نارسوان هجدهمین پادشاه شاهنشاهی آیوتایا و دومین پادشاه سلسله سوکوتای بود. او از سال ۱۵۹۰ پادشاه آیوتایا و از سال ۱۶۰۲ تا زمان مرگش در ۱۶۰۵ فرمانروای لان نا بود. نارسوان یکی از مشهورترین پادشاهان تایلند است ، زیرا او به خاطر مبارزات خود برای رهایی آیوتایا از قلمرو امپراتوری تائونگو شهرت دارد. در دوران سلطنت وی، جنگهای متعددی علیه تائونگو برمه صورت گرفت.) و برادرش عاشق این ساحل آرام شدند و تصمیم گرفتند در یک سفر کوتاهی که به آنجا داشتند، اقامت خود را تمدید کنند.

از زمان بازدید پادشاه نارسوان از آن ساحل، مردم محلی تصمیم گرفتند که این ساحل را با نام چائو سامران، به معنی ساحل رویایی سلطنتی، نامگذاری کنند. این ساحل در دوره پادشاه راما ششم نیز بسیار محبوب بود که دستور ساخت کاخ چائو سامرام را داده بود، ساخت این کاخ در سال ۱۹۱۸ به پایان رسید.

ساحل چائو سامران مکان مورد علاقه گردشگرانی است که آرامش و زیبایی آن را دوست دارند. دهکده ماهیگیری نزدیک ساحل همچنین مکان جالبی است که میتوانید کاوش کنید و از سبک زندگی روزمره مردم آن منطقه و پیشه ماهیگیری آنها آشنا شوید.

تصاویر
موقعیت ساحل

بیشتر ببینید:





4.5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.