ساحل چالاتات در استان سونکلا

به اشتراک بگذارید:

ساحل چالاتات (Chalatat) یک ساحل طولانی است که با ساحل سامیلا (Samila) به همدیگروصل شده اند. این ساحل در منطقه بویَنگ در جنوب تایلند، در استان سونکلا واقع شده است.

جاده چالاتات در امتداد ساحل بسیار خیره کننده است، طوری که درختان کاج جلوه و منظره منحصر به فردی را به جاده کنار ساحل بخشیده است. با توجه به اینکه این ساحل در سمت شمال شرقی واقع شده است، صبح‌ها می‌توانید طلوع زیبای خورشید را تماشا کرده و از آرامش صبحگاهی حاکم بر ساحل لذت ببرید.

درست در وسط ساحل امکاناتی از قبیل پارک و زمین والیبال ساحلی در نظر گرفته شده است. همچنین جاده کنار ساحل مکان محبوب دوچرخه سواران است که اغلب صبح و عصر‌ها در آنجا مشغول دوچرخه سواری هستند.

در قسمت شمالی ساحل تندیس شخصی که در حال خواندن کتاب است تعبیه شده است که فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را ترویج می‌کند. نکته جالب دیگر در مورد این ساحل این است که، وزارت منابع طبیعی و محیط زیست تایلند به دلایل زیست محیطی و با هدف محافظت از اکوسیستم منطقه، از ۱ فوریه ۲۰۱۸ استعمال سیگار و ریختن ته سیگار و پاکت سیگار روی زمین را در ۲۴ ساحل توریستی در ۱۵ استان تایلند ممنوع کرد که ساحل چالاتات یکی از آن سواحل است و کسانی که این قانون را نقض کنند، به حداکثر یک سال زندان یا پرداخت جریمه نقدی ۱۰۰ هزار بات، یا ترکیبی از هر دو محکوم خواهند شد.

تصاویر
موقعیت ساحل

بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.