دو خارجی در اثر سقوط پانل‌های سقفی فرودگاهی در شمال تایلند مجروح شدند

به اشتراک بگذارید:

بخشی از پانل سقفی در ساختمان مسافران خروجی فرودگاه بین المللی چیانگ‌مای در شمال تایلند سقوط کرده و دو مسافر خارجی را زخمی کرد.

به گفته مقامات، یک پسر هلندی از ناحیه پشت یکی از دست‌هایش به طور جزئی آسیب دیده در حالی که یک دختر چینی دچار بریدگی به طول ۵ سانتیمتر بر روی سرش شد که نیاز به بخیه داشت.

در پی این حادثه، مدیر فرودگاه چیانگ‌مای، به استقبال دو کودک مجروح شتافت و تلاش‌ها برای کمک به آنها را نظارت و کنترل کرد.

دختر چینی به یک بیمارستان خصوصی در استان چیانگ‌مای منتقل شد که در آنجا زخم‌هایش را بخیه زدند و سپس او و خانواده‌اش به فرودگاه بازگشتند تا به هات یای سفر کنند.

پسر هلندی و خانواده‌اش اصرار داشتند که می‌خواهند طبق برنامه به سفر خود به فرودگاه بین‌المللی دان موانگ ادامه دهند، بنابراین مدیر فرودگاه با مقامات فرودگاه دان موانگ در بانکوک هماهنگ کرد تا هنگام ورود، به آسیب دیدگی او رسیدگی کنند.

مدیر فرودگاه چیانگ‌مای گفت، مقامات فرودگاه تمام کمک‌های لازم را به دو کودک و خانواده‌هایشان بر اساس پروتکل‌های فرودگاه ارائه دادند، از جمله خرید لباس‌های جدید برای آنها، ارائه بلیط‌ هواپیما برای خانواده‌ها، تهیه ناهار و ترتیب دادن سالن VIP برای انتظار آنها برای پروازهای بعدی و همچنین مبلغی نامعلوم به عنوان غرامت اولیه به خانواده‌ها پرداخت شد.

مدیر فرودگاه همچنین بابت حادثه عذرخواهی کرد و گفت تلاش خواهد کرد تا از وقوع حوادث مشابه در آینده جلوگیری کند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.