دیدار مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶: تایلند نتوانست از صد کره جنوبی عبور کند

به اشتراک بگذارید:

دو تیم تایلند و کره جنوبی از گروه C در چهارمین بازی از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه‌شنبه (۲۶ مارس) ساعت ۷:۳۰ شب به مصاف یکدیگر رفتند و کره جنوبی در این دیدار توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شود.

این بازی در زمین تیم تایلندی در استادیوم راجامانگالا در شهر بانکوک انجام شد. تیم میهمان در مراحل ابتدایی بازی مالکیت توپ را به اختیار گرفتند و در دقیقه ۱۹ توانستند اولین گل این دیدار را توسط لی جه‌سونگ به ثمر برسانند.

فیل‌های جنگی تایلند که در مقابل جمعیت پرهیاهو که شامل نخست‌وزیر سریتا تاویسین و لالیسا «لیزا» مانوبان، ستاره پاپ تایلندی بودند، بازی می‌کردند، اما نتوانستند از فرصت‌های خود، از جمله یک ضربه آزاد از لبه محوطه جریمه، استفاده کنند.

کره جنوبی ادامه مسابقه هم با تسلط خوبی که به توپ و میدان داشت ۲ گل دیگر هم به ثمر رساند.

تیم ملی تایلند که در رده ۱۰۱ جهان قرار دارد، به بازی روز سه‌شنبه آمد تا بخشی از جادوی خود را که هفته گذشته در سئول انجام داده بود، بازسازی کند، تایلند توانسته بود کره را در سئول با نتیجه تساوی ۱-۱ متوقف کند. اما کره‌ای‌ها از آن دیدار درس‌های خود را آموختند و از میزبانان خود بهتر کار کردند و نشان دادند که چرا در رده‌بندی فیفا نزدیک به ۸۰ پله بالاتر از آنها هستند.

کره جنوبی با کسب این نتیجه با ۱۰ امتیاز در صدر گروه قرار گرفت و چین با پیروزی پرگلی که مقابل سنگاپور به دست آورد با ۷ امتیاز بالاتر از تایلند ۴ امتیازی قرار گرفت.

تیم ملی تایلند اکنون برای صعود به دور بعد باید تمام تلاش خود را در ماه می برای انجام دو دیدار مقابل چین و سنگاپور به کار بگیرد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.