نمایشگاه خودرو بانکوک با مدل‌های جدید از برندهای بزرگ آغاز شد

به اشتراک بگذارید:

انتظار می‌رود که طی دو هفته آینده با برگزاری چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو بانکوک ۲۰۲۴ در محل نمایشگاه بین المللی ایمپکت (IMPACT Muang Thong Thani)، شتاب فروش خودروهای داخلی تایلند افزایش یابد.

حداقل پنج برند بزرگ مدل‌های جدید خود را در نمایشگاه معرفی می‌کنند که به دلیل تقاضای تولیدکنندگان سالن نمایشگاه بیشتری به این دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو اختصاص داده شده است.

در میان غرفه‌هایی که ۳۷ برند خودرو و ۱۲ برند موتورسیکلت را به نمایش می‌گذارند، نمایش‌های پر زرق و برق جدیدترین مدل‌های خودروهای برقی چشم بازدیدکنندگان را در روز افتتاحیه به خود جلب کرد.

تولیدکنندگان خودروهای برقی که مدل‌های نسل بعدی خود را معرفی می‌کنند، شامل برندهای آیون (Aion)، چانگان (Changan)، نتا (Neta)، هونری (Honri)، پوکو (Pocco)، نکس پوینت (Nex Point)، فایربرایت (Firebright) و برند ویتنامی وینفست (VinFast) است.

در همین حال، طرفداران موتورسیکلت‌‌های برقی، شامل برندهای رپید (Rapid)، لیوا (Lyva)، زیهو (Zeeho) و سی‌اف موتو (CF Moto) می‌توانند مدل‌های جدید این برند‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

طبق اعلام فدراسیون صنایع تایلند، این رویداد در حالی برگزار می‌شود که فروش داخلی خودروها در ماه فوریه ۲۶ درصد کاهش یافته است.

در روز افتتاحیه (۲۷ مارس) سالن شماره ۴ مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت که به نمایش خودروهای لوکس، هایپرکارها، اقلام کمیاب، خودروهای کلاسیک، لوازم جانبی و وسایل کمپینگ اختصاص داده شده است.

برگزارکنندگان، نمایشگاه امسال را با عنوان و تم “تحرک تجربیات شاد” برای برجسته کردن همگرایی فناوری نوآورانه با زیبایی خودرو و سبک زندگی مدرن طراحی کرده اند.

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند در قرعه‌کشی جوایز خودروی الکتریکی لومین (Lumin) به ارزش ۵۰۰ هزار بات، موتورسیکلت کاوازاکی KLX230 (۱۴۵/۲۰۰ بات)، یاماها فازیو (۵۳/۸۰۰ بات)، سوزوکی نکس کراس اوور (۴۹/۹۰۰ بات)، و هوندا ویو ۱۱۰ آی (۴۶/۴۰۰) شرکت کنند.

بازدیدکنندگانی که در نمایشگاه، خودرویی را رزرو می‌کنند، به‌طور خودکار در قرعه‌کشی جایزه خودروی MG 4 به ارزش ۷۶۹ هزار و ۹۰۰ بات شرکت می‌کنند، در حالی که کسانی که موتورسیکلت رزرو می‌کنند، شانس برنده شدن موتورسیکلت Zeeho AE6+ به ارزش ۱۰۹ هزار بات را دارند.

نمایشگاه خودرو امسال از امروز (۲۷ مارس) تا ۷ آوریل در محل نمایشگاه بین المللی ایمپکت برگزار می شود.

این رویداد در روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب و در روزهای شنبه، یکشنبه و تعطیلات رسمی از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب برای عموم باز است.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات
حسین
حسین
میهمان
8 فروردین 1403 2:19 ب.ظ

من قبلا بودم این نمایشگاه. خیلی عالیه. دمتون گرم با این اخبار توپی که شر میکنین.

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.