نهاد گردشگری تایلند قصد دارد طرح گردشگری چیانگ مای را در اکتبر راه اندازی کند

به اشتراک بگذارید:

چیانگ مای در حال آماده شدن برای راه اندازی و اجرای طرح گردشگری “Bubble and Sealed” است. طبق این طرح گردشگران می توانند به ۴ منطقه در چیانگ مای یعنی، منطقه Mueang، منطقه Mae Rim، منطقه Mae Taeng و منطقه Doi Tao، سفر کنند. این طرح گردشگری به طور آزمایشی برای ماه اکتبر برنامه ریزی شده است.

به دلیل نگرانی‌ها از موارد کرونا و نزدیکی نسبی به بانکوک، طرح‌های مشابه در پاتایا و چونبوری به طور موقت لغو شده است. طرح بازگشایی هوآهین در حال حاضر روی میز مذاکرات می‌باشد.

طرح بازگشایی چیانگ مای شبیه به طرح‌های سند باکس پوکت و سامویی پلاس است. اقدامات و الزامات پیشگیرانه مشابهی برای مسافران ورودی در نظر گرفته شده است. گردشگران باید ۱۴ روز قبل از ورود به چیانگ مای واکسینه شوند. آنها همچنین به بیمه سلامت و بیمه کویید ۱۹ با حداقل ۱۰۰ هزار دلار پوشش بیمه ای نیاز خواهند داشت. همچنین گردشگران قبل از سفر به دیگر مناطق بایستی در طول ۱۴ روز، ۳ مرتبه آزمایش پی سی آر را انجام دهند.

تانت پچسوان، معاون ارتباطات بازاریابی در نهاد گردشگری می گوید، گروه اصلی هدف این طرح گردشگری، جذب گردشگران از چین، ژاپن، کره جنوبی، تایوان، ترکیه، اندونزی و همچنین ایالات متحده و کانادا است و هدف این نهاد جذب حدود ۹۰ نفر با یک پرواز در روز است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.